کد خبر: ۷۵۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
تعداد بازدید: ۲۰۵
برانکو ایوانکوویچ در جلسات اخیری که با اعضای هیئت ‌مدیره پرسپولیس به خصوص حمید گرشاسبی داشته، این موضوع را بارها عنوان کرده که باشگاه خواهان ماندن اوست.
باشگاه خواهان ماندن برانکو است، آیا او بعد از بازی با فولاد خوزستان تمدید می‌کند؟به گزارش خبرداغ،برانکو ایوانکوویچ در جلسات اخیری که با اعضای هیئت ‌مدیره پرسپولیس به خصوص حمید گرشاسبی داشته، این موضوع را بارها عنوان کرده که باشگاه خواهان ماندن اوست.


برانکو اما شرط‌هایی برای ماندن در تیم دارد:
یک) تسویه حساب بابت مطالبات فصل قبل، دو) تسویه حساب کامل با اعضای کادر فنی، سه) تعیین تکلیف پاداش قهرمانی فصل قبل بازیکنان، چهار) تضمین بابت افزایش امکانات و حل مسائل مالی، پنج) تضمین بابت حفظ تمام بازیکنان حال حاضر حتی در صورت بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات، شش) تلاش برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، هفت) حل تمام مشکلات جزئی و افزایش تعامل با رسانه‌ها.


البته برانکو حاضر است با حل حتی نیمی از این مسائل از جمله تسویه حساب بخشی از مطالباتش، با باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد کند. مسئولان باشگاه پرسپولیس برگه‌های تمدید قرارداد را آماده و مهیا کرده‌اند و تنها کافی است برانکو در ذیل آن، امضای خود را بنشاند و سپس به صورت رسمی تا پایان فصل هجدهم سرمربی این تیم بماند. بد نیست بدانید برانکو نیز به مدیران باشگاه قول داده بعد از بازگشت از اهواز و پس از پایان بازی با فولاد، به دفتر باشگاه رفته و کار را تمام کند.


حالا مدیران باشگاه در انتظار جواب مثبت سرمربی‌شان هستند تا بهترین خبر ممکن یعنی ماندن برانکو را به هواداران اعلام کنند. البته به شرطی که بالاخره این طلسم شکسته شود و برانکو برای تمدید قراردادش اقدام کند. اخباری مبنی بر اینکه برانکو قصد داشت پس از صعود پرسپولیس به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، قراردادش را تمدید کند، به گوش می‌رسید اما با شکست سرخپوشان، این فضا مهیا نشد. حالا مدیران باشگاه امیدوارند پرسپولیس از سد فولاد در اهواز بگذرد و به عنوان شیرینی این برد، قرارداد سرمربی‌شان را تمدید کنند.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: