کد خبر: ۷۵۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۶۷
یک نامزد انتخابات فدراسیون والیبال گفت: اگر بررسی‌ها درباره صلاحیت من تخلف است درباره اعلام آن چهار نفر دیگر آن هم ۹ روز باقی‌ مانده به رای‌گیری تخلف صورت گرفته است.
محمودی: چه کسی گفته رد صلاحیت شده‌ام/ با آبرویم بازی کنند مقابله می‌کنم

یک نامزد انتخابات فدراسیون والیبال گفت: اگر بررسی‌ها درباره صلاحیت من تخلف است درباره اعلام آن چهار نفر دیگر آن هم ۹ روز باقی‌ مانده به رای‌گیری تخلف صورت گرفته است.

به گزارش خبرداغ ، بهنام محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نبودن نامش در بین اسامی نامزدهای تایید شده برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال از سوی وزارت ورزش و جوانان و رد صلاحیتش، اظهار کرد: من رد صلاحیت نشده‌ام. چه کسی گفته که من را رد صلاحیت کرده‌اند؟ هنوز نظر قطعی درباره تایید یا رد صلاحیت من داده نشده است.

این بازیکن پیشین تیم ملی والیبال در مورد خبر منتشر شده در سایت فدراسیون والیبال که نام چهار نفر نهایی برای مجمع انتخاباتی را بدون ذکر اسم او منتشر کرده است، بیان‌ کرد: در این خبر صلاحیت آن چهار نفر آمده و بررسی‌ها درباره صلاحیت من تا دوشنبه اعلام می‌شود.

او در این باره که زمان معرفی کاندیداهای مورد تایید مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها بر اساس بند نهم ماده چهارم آیین‌نامه‌ مجمع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی باید ۱۰ روز قبل از روز رای‌گیری اعلام شود و این که این فرصت در حال حاضر بر اساس قانون از بین رفته، پاسخ داد: اصلا هم‌چین چیزی درست نیست. اگر بررسی‌ها درباره صلاحیت من تخلف است درباره اعلام آن چهار نفر دیگر هم تخلف صورت گرفته است چرا که امروز پنج‌شنبه ۳۰ آذرماه است و تا هفتم دی‌ماه هشت روز مانده است، پس درباره آنان نیز تخلف صورت گرفته است. اسامی را باید زودتر اعلام می‌کردند ولی متاسفانه این کار را نکردند. در برخی فدراسیون‌ها دو روز مانده به انتخابات نفرات تایید شده را اعلام کردند.

این نامزد انتخابات ریاست فدراسیون والیبال در پایان، تصریح کرد: یک سری مدارک از من خواستند تا درباره صلاحیتم نظر قطعی بدهند که این مدارک را ارسال کردم و تا دوشنبه درباره تایید صلاحیتم نظر قطعی را می‌دهند. به احتمال زیاد صلاحیتم تایید می‌شود و از گزینه‌های اصلی برای ریاست فدراسیون هستم. بارها گفتم که اگر بخواهند با آبروی من بازی کنند من هم مقابله می‌کنم. فدراسیون نیز در خبرش بر روی سایت نزده که من رد صلاحیت شده‌ام و تنها اسامی افرادی را که تایید شدند آورده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: