کد خبر: ۷۵۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
تعداد بازدید: ۶۴۹
کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه الهلال عربستان را نقره داغ کرد.
جریمه خریبین به خاطر رفتارش بعد از بازی پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا احکامی را علیه باشگاه الهلال عربستان به خاطر اتفاقات لیگ قهرمانان صادر کرد که در بین احکام، جریمه 30 هزار دلاری عمر خریبین هم دیده می شود. در حکم ذکر شده این بازیکن به دلیل نقض آئین نامه بعد از بازی پرسپولیس و دو بازی فینال چنین جریمه ای شده است.

 

گویا او باید بعد از بازی پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن زمین به کنفرانس خبری می رفت و سوالات را جواب می داد اما امتناع کرد. همچنین باشگاه الهلال به خاطر پرتاب بطری و همینطور استفاده هوادارانش از لیزر 15 هزار دلار جریمه شده است. سلما فارف، عساما حساوی و سالم الدوساری هم 10 هزار دلار به خاطر اظهارات شان درباره بازی فینال مقابل اوراوا جریمه شده اند. همچنین الهلال 4 هزار دلار هم به خاطر تاخیر برای ورود به زمین جریمه شده است.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: