کد خبر: ۷۵۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۴۹۵
ممكن است پرسپوليس و استقلال پيش از 10 اسفند يك بار هم در مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي باشگاه‌هاي كشور به مصاف هم بروند.
استقلال ضرر می‌کند یا پرسپولیس؟ / دو شهرآورد در دو ماه!به گزارش خبرداغ،اگرچه سازمان ليگ اخيرا برنامه كامل نيم‌فصل دوم ليگ هفدهم را منتشر كرده و بر اين اساس همه رسانه‌ها تيتر زدند: «داربي86، روز 10اسفند» اما ممكن است پرسپوليس و استقلال پيش از اين تاريخ يك بار هم در مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي باشگاه‌هاي كشور به مصاف هم بروند.

 

 

در حقيقت با صعود پرسپوليس به يك‌چهارم نهايي، حالا تركيب قطعي چهار بازي اين مرحله روشن شده؛ جايي كه پرسپوليس با نفت آبادان و استقلال با ايرانجوان بوشهر دو بازي اين مرحله را برگزار مي‌كنند و ممكن است در صورت پيروزي هر دو تيم و البته همراهي قرعه، در نيمه‌نهايي شاهد داربي تهران باشيم. دو بازي ديگر اين مرحله را هم استقلال خوزستان با تراكتورسازي تبريز و خونه‌به‌خونه بابل با گسترش‌فولاد برگزار مي‌كنند.

 

استقلال روز دوشنبه در آزادي ميزبان است و پرسپوليس هم 24ساعت بعد از آن در همين ورزشگاه از نفت آبادان پذيرايي مي‌كند. مطابق اعلام سازمان ليگ، مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي بلافاصله بعد از پايان بازي پرسپوليس و نفت آبادان در همان ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود و اگر سرخابي‌ها پايتخت بالا آمده باشند، منطقا 50درصد احتمال دارد در نيمه‌نهايي به هم بخورند. در حال حاضر زمان برگزاري مسابقات نيمه‌نهايي مشخص نشده، اما در سال‌هاي اخير (به استثنايي فصل 94-95) هميشه مسابقات اين مرحله در فصل زمستان و بين اواخر آذر تا اوايل بهمن برگزار شده است.

 

 

بنابراين و با توجه به اينكه امسال بعد از تعطيلات نوروز با فشردگي مسابقات براي برگزاري اردوي تيم ملي مواجه هستيم، قطعا نيمه‌نهايي جام حذفي در دي يا بهمن برگزار مي‌شود؛ آنچه باعث مي‌شود در صورت صعود پرسپوليس و استقلال از يك‌چهارم، احتمالا شاهد دو داربي در فاصله چيزي حدود دو ماه باشيم. در حال حاضر حداقل روي كاغذ اوضاع طوري است كه پرسپوليس و استقلال نسبت به رقبا شانس بيشتري براي صعود به نيمه‌نهايي دارند و همين مساله احتمال برگزاري داربي را افزايش مي‌دهد.

بانک ورزش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: