کد خبر: ۷۵۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۴۵۳
کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو گفت:، چون اهل حاشیه سازی نبودم خیلی‌ها فکر میکردند نورچشمی فدراسیون هستم.
هیچ وقت نورچشمی فدراسیون نبودم/ خصوصیات اخلاقی من فقط با دو مربی سازگار است!به گزارش خبرداغ،مسعود حجی‌زواره در گفت‌وگو با میزان در مورد کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده برای مردم زلزله زده غرب کشور اظهار داشت: حدود یک ماه از این اتفاق تلخ می‌گذرد و من تقریبا ۲۰ روز در مناطق زلزله بودم و کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم را به مناطق زلزله زده غرب کشور بردم.

وی افزود: در این مدت مسئولان فدراسیون تکواندو و بسیاری از قهرمانان مانند کیمیا علیزاده پای کار بودند و من هم بر حسب وظیفه کمک‌های این عزیزان را به مناطق زلزله زده رساندم.

حجی‌زواره در خصوص اینکه دلیل دور بودنش از تکواندو چیست، گفت: همیشه رابطه خوبی با تکواندو داشتم و هیچ وقت هم دنبال حواشی نرفتم. اگر بودم کمک کردم و اگر هم نبودم دعای خیرم بدرقه راه ملی‌پوشان بوده است. همانطور که می‌دانید از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم تا ببینیم در آینده خدا چه می‌خواهد.

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا به مربیگری فکر می‌کند، اظهار داشت: مربیگری شرایط خاص خودش را دارد و کار بسیار دشواری است. اگر بخواهم وارد این حرفه شوم قطعا با بیژن مقانلو یا مهدی بی‌باک کار می‌کنم، زیرا خصوصیات اخلاقی من تنها با این دو نفر سازگار است!

حجی زواره در واکنش به اینکه عده‌ای او را نور چشمی فدراسیون می‌دانند، گفت: خدا شاهد است هیچ وقت  نورچشمی فدراسیون و کادر فنی نبودم و همیشه با انتخابی صاحب پیراهن تیم ملی شدم و شاید، چون  اهل حاشیه سازی نبودم عده‌ای فکر کردند نورچشمی هستم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از منتقدان تقاضا دارم اجازه دهند مهدی بی‌باک با آرامش به کارش ادامه دهد، زیرا در این برهه زمانی کسی بهتر از او نمی‌تواند تیم ملی را اداره کند. مطمئن باشید با اتحاد همدلی می‌توانیم نتایج قابل قبولی در میادین بزرگ کسب کنیم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: