کد خبر: ۷۵۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۳۶۴
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بازی‌ها مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و آلودگی هوا در ورزشگاه آزادی در مرز خطرناک قرار ندارد.
به گزارش خبرداغ ، سعید فتاحی در مورد شایعه لغو دیدارهای یک چهارم نهایی جام حذفی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به دلیل آلودگی هوا گفت: طبق آئین‌نامه ای که فیفا اعلام کرده و سازمان لیگ هم به آن استناد می‌کند در صورتیکه میزان آلودگی هوا ۲۰۰ باشد مسابقات فوتبال لغو می شود در حال حاضر آلوده ترین منطقه در تهران منطقه خیابان پیروزی در شرقی‌ترین نقطه پایتخت اعلام شده که آلودگی آن ۱۷۷ است. آلودگی هوا در ورزشگاه آزادی ۱۳۹ است یعنی در مرز خطرناک قرار ندارد.

وی افزود: مسابقات جام حذفی برگزار می‌شود با این حال از گروه‌های سنی حساس یعنی افراد مسن و کودکان می‌خواهیم که به ورزشگاه آزادی نیایند.

نمودار میزان آلودگی هوای تهران به شرح زیر است:

فتاحی: بازی‌های جام حذفی لغو نمی شود/آلودگی هوا در ورزشگاه آزادی در مرز خطر نیست

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: