کد خبر: ۷۵۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۲۰۰
با شکست بادران در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد و به این ترتیب در این مرحله باید با نفت آبادان روبه‌رو شود.
ماموریت بسیار سخت پرسپولیس/ پرسپولیس باید با نفت آبادان روبه‌رو شودبه گزارش خبرداغ، با شکست بادران در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد و به این ترتیب در این مرحله باید با نفت آبادان روبه‌رو شود.

 

در شرایطی که پیش از این گفته شده بود بازی دو تیم روز دوشنبه برگزار خواهد شد، با اعلام فتاحی مسوول برگزاری مسابقات سازمان لیگ این بازی به روز سه‌شنبه موکول شده. بنابراین پرسپولیس باید ظرف پنج روز دو بازی دشوار با دو تیم جنوبی لیگ برتر برگزار کند؛ سه‌شنبه با صنعت نفت در تهران و یکشنبه آینده با فولاد در اهواز.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: