کد خبر: ۷۵۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۳۴۲
مهدی طارمی در فصل منتهی به جام جهانی محرومیتی را پذیرفت که شاید برای او گران تمام شود.
جدایی طارمی از پرسپولیس جدی‌تر شدبه گزارش خبرداغ،مهدی طارمی در فصل منتهی به جام جهانی محرومیتی را پذیرفت که شاید برای او گران تمام شود.



در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر حل مشکل باشگاه پرسپولیس و توافق با باشگاه ریز اسپور ترکیه به گوش می رسد و البته این محرومیت برای پرسپولیس به واسطه جدایی مهدی طارمی و عقد قرارداد با تیم ترکیه ای و فسخ یک طرفه آن از سوی مهاجم ایرانی رخ داد.


شنیده می شود مهدی طارمی در روز های اخیر قصد دارد یکبار دیگر شانس خود را برای رفتن به اروپا امتحان کند و لیگ برتر یونان مقصد او خواهد بود.


تیم سابق کریم انصاری فرد خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی است و با وجود اینکه گفته می شود برانکو مخالف جدایی طارمی از پرسپولیس است اما با نتایج خوب این تیم در دوران غیبت طارمی و گلزنی های پی در پی علیپور و رسیدن به آقای گلی در نیم فصل لیگ برتر فوتبال، برانکو بدش نمی آید این ترکیب را تا پایان فصل حفظ کند اما آنچه که مشخص است، طارمی اینبار دوست دارد با رضایت باشگاه و هواداران شانس خود را برای حضور در فوتبال اروپا امتحان کند.

باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: