کد خبر: ۷۵۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۲۰۵
هافبک بادران معتقد است که هر دو گل پرسپولیسی ها، با اشتباه داور به ثمر رسیده است.
ادعای عجیب بازیکن بادران: هر دو گل پرسپولیس مشکل داشت

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد آبشک، هافبک تیم بادران پس از دیدار این تیم برابر پرسپولیس در جام حذفی در رابطه با دیدار گفت: به هرحال جام حذفی شرایط خودش را دارد و تیم ها می توانند با برتری در یک بازی به مرحله بعدی بروند. ما هم در زمین آماده بودیم تا برابر پرسپولیس به برتری برسیم و بتوانیم صعود کنیم. حتی همه دیدند که بازی خوبی هم به نمایش گذاشتیم.

او ادامه داد: من فکر می کنم برنده واقعی دیدار امروز داور میدان بود. شما ببینید در صحنه گل اول که اصلا پنالتی نبود و در نتیجه یک پنالتی عجیب و غریب علیه تیم ما اعلام شد و در گل دوم نیز کمال کامیابی نیا من را هل داد و و باعث شد تا شجاع گل دوم را به ثمر برساند. من فکر می کنم هر دو گل پرسپولیسی ها در موقعیت نادرست به ثمر رسید. در نهایت می توان گفت ما هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم بادران تیم قابل احترامی است.

آبشک درباره وضعیت بادرانی ها در لیگ دسته اول گفت: در لیگ هم شرایط مان خوب است؛ اما امیدوارم در نیم فصل دوم بازی های خوبی به انجام برسانیم و بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. ما اکنون در رده سوم جدول هستیم و حتما باید روی دو پله ابتدایی جدول قرار بگیریم تا بتوانیم لیگ برتری شویم.

او در رابطه با تیم های استان گیلان گفت: من تمام بازی ها و نتایج تیم های استانم را هم پیگیری می کنم. هم ملوان و هم سپیدرود و هم داماش را در جریان نتایج شان هستم. در رابطه با سپیدرود می توانم بگویم با ظرفیتی که این تیم از نظر هوادار دارد صددرصد می تواند از قعر جدول جدا شود و با موفقیت اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را به پایان برساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: