کد خبر: ۷۵۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
تعداد بازدید: ۴۰۶
مهاجم گلزن بادران اعلام کرد که از بچگی پرسپولیسی بوده است.
اعتراف گلزن بادران/ عاشق پرسپولیس هستم؛ هواداران بادران تشویق کردن بلد نبودند!

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مهرداد رضایی پس از شکست 2 بر یک مقابل تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هواداران بادران در بازی‌های لیگ هم به ورزشگاه می‌آیند اما تعدادشان 2، 3 هزار نفر است اما امروز 7، 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه داشتیم. خودم از دیدن تماشاگران تعجب کرده بودم امیدوارم این هواداران در بازی‌های لیگ یک بیایند و تیم را حمایت کنند.

رضایی در مورد اینکه فکر می‌کرد به پرسپولیس گل بزند، گفت: من 16، 17 سالگی در لیگ برتر بازی کردم، من خودم عاشق پرسپولیس هستم.

بازیکن بادران در مورد اینکه فکر می‌کند تیمش لیگ برتری شود، اظهار داشت: ما بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم، امروز هم مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم اما تحت تأثیر جو ورزشگاه آزادی بودیم، در لیگ یک بهتر بازی می‌کنیم.

رضایی در مورد اینکه نیمه دوم ربیعی سرمربی تیم بادران دستور عقب‌نشینی داده بود، گفت: خیر. پرسپولیس بهترین تیم غرب آسیاست مقابل این تیم نمی‌توانید 90 دقیقه پرس کنید، در نهایت 10، 15 دقیقه می‌توانید پرس کنید در نیمه دوم هم عقب نشستید تا با ضدحمله گل بزنید، موقعیت هم داشتیم که گل نشد. 

بازیکن بادران در مورد اینکه هواداران بادران تشویق زیادی نمی‌کردند، گفت: هواداران بادران تشویق کردن بلد نبودند، شاید اگر تعداد هواداران پرسپولیس 5 نفر هم بود آنها به هواداران ما می‌چربیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: