کد خبر: ۷۵۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۸۷۷
پارسال پرسپولیس در آخرین بازی لیگ باید به مصاف سیاه‌جامگان می‌رفت.
تیمی که پرسپولیس برای استقلالی‌ها نگه داشت!/ پرسپولیس گل نزن، بذار صبا بیفته!به گزارش خبرداغ،پارسال پرسپولیس در آخرین بازی لیگ باید به مصاف سیاه‌جامگان می‌رفت. آنها قهرمانی‌شان را قطعی کرده بودند، اما تیم مشهدی برای بقا نیاز به کسب پیروزی داشت و تازه باید آرزو می‌کرد صبای قم در مسابقه همزمان متوقف شود. برانکو در این مسابقه به چند بازیکن اصلی‌اش استراحت داد.

 

استادیوم هم کلا فضای عجیبی داشت و هواداران دو تیم شعار می‌دادند: «پرسپولیس گل نزن، بذار صبا بیفته!» استدلال تماشاگران این بود که سیاه‌جامگان تیم پرسپولیسی‌هاست و صبا تیم استقلالی‌ها.

 

خلاصه مشهدی‌ها آن بازی را یک بر صفر بردند و در لیگ ماندند، اما امسال در تهران پرسپولیس را متوقف کردند.

 

بدتر از آن اینکه در حال حاضر رضا عنایتی و سیاوش اکبرپور که زوج خط حمله استقلال قدرتمند در دهه هشتاد بودند، هدایت سیاه‌جامگان را بر عهده دارند و تیم دست آبی‌ها افتاده!

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: