کد خبر: ۷۵۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۵۶
دکتر صباغی عضو هیات مدیره پست بانک ایران در ادامه گردهمایی مدیران، کارشناسان اعتباری و امور باجه های های بانک به تشریح برنامه های حوزه امور شعب و باجه های بانکی با محوریت کدینگ باجه ها پرداخت.
تشریح برنامه های حوزه امور شعب و باجه ها توسط عضو هیأت مدیره در گردهمائی مدیران و کارشناسان اعتباری پست بانک ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران: وی در این پنل تخصصی ضمن تشریح و تببین برنامه های حوزه امور شعب اظهارداشت: تقدیر مدیران ارشد کشور از خدمات پست بانک در روستاها نشان از به نتیجه رسیدن تلاش های همکاران و جایگاه واقعی بانک است.
صباغی تصریح کرد: ما باید درقبال اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی احساس مسئولیت کنیم تا در برابر نسل آینده مدیون نباشیم.
همچنین در این پنل محمود شیردل مدیر امور شعب و بازاریابی پست بانک اظهارداشت: واحدهای اجرایی این بانک نشان داده اند که توان انجام کارهای بزرگ را دارند و مطمئنا در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی موفق عمل خواهند کرد.
وی افزود: تلاش کارکنان پست بانک و خدمت رسانی در روستاها باعث شده تا مجلس شورای اسلامی و هیات دولت به توانایی این بانک در انجام برنامه های توسعه کشور تاکید کنند.
شیردل تصریح کرد: در این شرایط که زیرساخت های بانک به خوبی ایجاد شده است همت و تلاش همکاران می تواند آینده روشن بانک را تضمین می کند.
گفتنی است: درپایان این پنل مدیران حوزه امور شعب و بازاریابی به تبیین برنامه ها و عملکرد حوزه های خود پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: