کد خبر: ۷۵۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۵۸
تلیکانی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران:
تلیکانی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران گفت: بانک داري الکترونيك، با فراهم نمودن امكان ارائه خدمات از راه دور به مشتريان، موجبات صرفه‌جويي در زمان و هزينه‌ آنان را فراهم كرده و مانع از هدر رفتن سرمايه‌هاي كشور از اين طريق، مي‌ شود.
توسعه بانکداری الکترونیک مانع از هدر رفت سرمایه های کشور مي شودبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، تلیکانی با اشاره به ويژگي هاي بانکداري مدرن بيان داشت: امروزه بانکداري الكترونيك نه به عنوان يك مزيت رقابتي، بلكه به عنوان امري ضروري و اجتناب‌ناپذير براي بانك‌ها است كه با استفاده از ويژگي‌هايي چون ايجاد يكپارچگي، وحدت نگرش به مشتري، پردازش بدون واسطه و ... هزينه‌هاي بانك و مشتريان را به شكل چشمگيري كاهش مي دهد.
وی افزود: در عصر ارتباطات چنانچه برای توسعه و رشد مقوله بانکداری الکترونیک تلاش نکنيم، مطمئناً از اين حوزه عقب خواهيم ماند.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ادامه داد: در ۸ ماهه گذشته سال جاری منابع بانک نسبت به پايان سال گذشته نزديک به ۵۰ درصد رشد داشته است و بايد تلاش کنيم تا در تمامي زمينه ها رشد متوازن داشته باشيم.
وی با اشاره به پیشرفت های حاصله در عرصه های مختلف بانکداري اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهرايران به سرعت در حال بزرگ شدن است و نرخ رشد سپرده ها و منابع بانک حاکي از اين امر است.
تلیکانی تصریح کرد: شاخص های خدمات بانک نسبت به خيلي از بانک ها وضعيت مطلوبي دارد و از نظر قدرمطلق نرخ رشد نيز در ميان رتبه هاب برتر بانك ها قرار داريم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: