کد خبر: ۷۵۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۹۴
دکتر براری معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گردهمائی مدیران، کارشناسان اعتباری و امور باجه های پست بانک ایران گفت: باید دقت داشته باشیم که تسهیلات در روستاها اشتغالزا بوده و منجر به مصرف زدگی نشود.
معاون وزیر ارتباطات: پست بانک با حضور در روستا می تواند به کاهش هزینه های تولید کمک کند به گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه تصریح کرد: در راستای تاکید های مستمر مقام معظم رهبری درخصوص توسعه روستایی و حمایت خوب دولت از این موضوع، خوشبختانه با تخصیص یک و نیم میلیارد دلار برای اشتغال روستایی شده و وظیفه ما را برای برنامه ریزی در این حوزه مضاعف کرده اس.
براری عنوان کرد: فناوری های جدید و امکانات الکترونیک با حذف فاصله ها و راحت کردن دسترسی به بازار می تواند نقش چشمگیری در رونق اقتصاد و خلق ثروت در روستاها داشته باشد.
وی افزود: کسب و کارهای جدید بر خلاقیت مبتنی هستند و در این زمینه ما باید توانمندسازی روستاییان را محور کار خود قرار دهیم که پست بانک ایران می تواند در این راستا پیشگام باشد.
معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات بیان داشت : باید با مدیریت صحیح تسهیلات در روستاها، رونق تولید محلی و اتصال آنان به فضای مجازی برای دسترسی به بازارهای بین المللی رونق روستاها و اقتصاد کشور را فراهم کنیم.
وی در پایان افزود: فناوری می تواند هزینه تولید را کاهش و کیفیت تولید را ارتقاء دهد، پست بانک با حضور در روستا می تواند به تحقق این موضوع کمک کند تا افزایش درآمد روستاییان محقق شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: