کد خبر: ۷۵۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۶۱
توکلی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:
توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سمينار کسب و کار الكترونيك با اشاره به نقش بسزاي خدمات الكترونيك در كاهش هزينه هاي بانك و مشتريان بيان داشت: تلاش براي كاهش هزينه‌هاي عملياتي، به نوآوري در ارائه محصولات براي افزايش درآمد و برآورده كردن خواسته‌هاي روزافزون مشتريان نياز دارد.
بانکداری الکترونیک منجر به کاهش هزینه های مشتريان مي شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، توکلی ضمن تاکید به تاثير خدمات بانکداري مدرن در صرفه جويي و مديريت زمان گفت: نارضايتي گسترده مشتريان و مراجعين از زمان انتظار در شعبه‌ها، باعث روي‌آوردن بانك‌ها به بانكداري الكترونيك و توسعه بسترهاي متنوع در اين حوزه شده است.
وی در رابطه با بالا رفتن هزینه های IT در بانک، اظهارداشت: در حال حاضر افراد زیادي از اين نوع خدمات بانکي استفاده مي کنند، اما هزينه هاي ما با درآمدهاي حاصل از اين محل متوازن نيست.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، سامانه های افتتاح حساب و درخواست تسهيلات آنلاين را از خدمات شايسته اين بانک دانست و گفت: همکاران صف و ستاد بايد با هم افزايي و تعامل با يکديگر براي نهادينه شدن اين خدمات در ميان مشتريان تلاش كنند.
توکلی تصریح کرد: هزینه های زيادي براي ايجاد و توسعه زيرساخت هاي لازم در خصوص ارائه خدمات الکترونيکي صورت گرفته است و هتمام كاركنان به پيشبرد اين امور كمك خواهد كرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: