کد خبر: ۷۵۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۶۴
دکتر رضوی معاون توسعه روستائی ریاست جمهوری در گردهمائی مدیران، کارشناسان اعتباری و امور باجه های پست بانک ایران پست بانک گفت: این بانک می تواند بعنوان مشاور اقتصادی تولیدکنندگان روستایی زمینه موفقیت طرح های اشتغالزایی روستاها و گردش مالی را فراهم سازد.
معاون توسعه روستائی ریاست جمهوری: سهم پست بانک در پرداخت تسهیلات طرح اشتغالزایی روستائی افزایش می یابدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه افزود: سهم این بانک در پرداخت تسهیلات طرح اشتغالزایی صندوق توسعه ملی باید افزایش یابد و در راستای آن پست بانک باید هم از نظر سرعت عمل و هم در تکریم مشتریان گام های بزرگتری بردارد.
رضوی با تاکید بر همگام بودن نظام برنامه ریزی و نظام بانکی در شرایط روز کشور و نیازهای مردم عنوان کرد: ۹۳ درصد گندم کشور در روستاها تولید می شود و گردش مالی این تولید می تواند رونق روستاها و خدمات بانکی را در پی داشته باشد.
معاون توسعه روستائی ریاست جمهوری در پایان تصریح کرد: برای تسهیل پرداخت تسهیلات به روستاییان، ضمانت های تسهیلاتی متنوعی در نظر گرفته شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: