کد خبر: ۷۵۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۱
پدرام، رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران:
محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران در سمينار کسب و کار الکترونيك، هدف اصلي از ارتقاء‌ امنيت بانكداري الكترونيكي را، افزايش رضايت و اعتماد مشتريان خواند و گفت: اين بانك زير ساخت هاي مناسب و مطلوبي در حوزه IT و بانكداري الكترونيك دارد.
نقش موثر بانکداری الکترونیک در افزایش رضایت و اعتماد مشتريانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، پدرام با اشاره به مزایای خدمات بانکداري مدرن بيان داشت: توسعه بانکداري الکترونيك باعث شفافيت بيشتر مبادلات مالي مي شود و شفافيت از پيش شرط هاي مهم بانكداري اسلامي است.
وی افزود: بسیاری از خدمات و محصولات الکترونیکي بانک قرض الحسنه مهرايران در نوع خود بي نظير است و کمتر بانكي از امكاناتي همچون سامانه هاي افتتاح حساب و درخواست تسهيلات آنلاين بهره مند هستند.
رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران درآمد حاصل از کارمزد دريافتي از محل ارائه خدمات الکترونيکي را به عنوان عاملي موثر در پوشش بخشي از هزينه هاي عملياتي بانك معرفي كرد و افزود: بايد براي افزايش سهم بانك از خدمات كسب و كار الكترونيك تلاش كنيم و اين امر تنها با اهتمام همكاران جوان، متخصص، دلسوز و پويا مسير مي شود.
وی تصریح کرد: همکاران ما در صف باید از این بسترها و امکانات بهترين استفاده را نمايند تا بتوانيم تمامي هزينه هاي مجموعه را از محل کارمزد عملياتي پوشش دهيم.
محسن پدرام خاطرنشان ساخت: در سال آینده رویکرد بانک به سمت توسعه IT و بانکداری الکترونیك است و اطلاع رساني خدمات و محصولات منحصر به فرد اين بانك نقش موثري در تسريع بهرمندي مشتريان از خدمات بانكداري مدرن دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: