کد خبر: ۷۵۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۳
نورافكن:
اميد نورافكن در ديدار با سپاهان در پست دفاع چپ به ميدان رفت و البته كارشناسان هم بازي‌‌اش را تحسين كردند.
تا دربی برگشت به پرسپوليس نزديک می‌شويمبه گزارش خبرداغ ، او كه در ديدار با روسيه روي نيمكت تيم ملي نشسته بود حالا مدتي است ديگر به اردوي تيم ملي دعوت نمي‌شود و در تلاش است تا باز هم بتواند در قاب چشمان كي‌روش جاي بگيرد. او درباره بازي‌هاي نيم‌فصل اول، فاصله به وجود آمده بين استقلال و رقيب سنتي‌‌اش و موضوعات ديگر حرف زد.

 

* بازي مهمي را برديد.

خيلي براي‌مان مهم بود كه پايان نيم‌فصل را با برد به پايان برسانيم. البته در بازي‌هاي قبل هم بدشانسي نمي‌آورديم مي‌شد بيش از دو، سه گل زد اما متأسفانه اين شرايط به وجود نيامد.

 

* الان با اين نتيجه فشار از روي تيم‌‌تان برداشته شد؟

قطعاً اين اتفاق افتاد. ما يك نيم‌فصل سخت و تلخ را تجربه كرديم كه اميدوارم ديگر تكرار نشود. هواداران‌مان روزهاي سختي را تحمل كردند و حالا نوبت ماست كه آن روزها را براي‌شان جبران كنيم. قطعاً اين ممكن نيست مگر با كسب پيروزي‌هاي اين‌چنيني.

 

* سپاهان هم در روزهاي خوبي به سر نمي‌برد.

نه! به هيچ عنوان این‌طور نیست. سپاهان در نيمه دوم بارها روي دروازه تيم ما يورش برد و حملات زيادي داشت و اگر آمادگي بالاي حسيني نبود اين نتيجه رقم نمي‌خورد. با اين همه ما بايد تلاش كنيم تا در دور برگشت ديگر امتياز از دست ندهيم.

 

* فكر مي‌كني به پرسپوليس برسيد؟

همه هدف ما اين است خودمان را در ليگ بالا بكشيم. البته اين فقط بستگي به عملكرد ما ندارد. ما بايد كار خودمان را بكنيم و نگذاريم امتيازي از دست برود اما اين در شرايطي است كه تيم‌هاي رقيب هم امتياز از دست بدهند يا ما در ديدارهاي رودررو از آنها امتياز بگيريم. با اين همه هدف ما اين است تا قبل از شهرآورد به پرسپوليس نزديك بشويم.

 

* در ديدار با سپاهان در دفاع چپ بازي كردي! پست جديد چطور بود؟

من همواره در اين مدت كه به استقلال آمده‌ام تلاش كردم هر جا مرا به بازي مي‌گيرند بهترين عملكرد را داشته باشم و در ديدار با سپاهان هم همين كار را كردم.

 

* بازي در اين پست را دوست داري يا هافبك؟

فرقي نمي‌كند. هر جا استقلال لازم داشته باشد بازي مي‌كنم.

 

* در جام‌حذفي هم بازي مهمي داريد.

قطعاً اين بازي خيلي مهم است. ما بايد رودرروي يكي از تيم‌هاي تكنيكي ليگ دسته يك بازي كنيم. اين بازي‌ها در جام‌حذفي خيلي خطرناك‌تر از بازي با يك تيم بزرگ ليگ برتري است. براي اينكه ما شناخت چنداني از حريف و بازيكنانش نداريم.

 

* براي اين بازي آماده‌ايد؟

پس از برد خوبي كه در ليگ به دست آورديم با روحيه خوبي به تعطيلات رفتيم. در اين چند روز هم طبق برنامه بازي با ايرانجوان تمرينات خوبي داشتيم. شفر به خوبي از اين تيم اطلاعات جمع كرده و مي‌خواهيم با پيروزي بر اين تيم به نيمه‌نهايي برسيم. حيف است حالا كه نزديكي جام هستيم كار را آسان بگيريم.

 

* قولي به هواداران نمي‌دهي؟

نه! آنها مي‌بينند ما با همه وجود در ميدان بازي مي‌كنيم و فقط از آنها مي‌خواهيم اين حمايت‌هاي بي‌دريغ‌شان را ادامه بدهند و ما را در اين بازي هم تنها نگذارند. 

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
0
حرف نورافکن وورمزیار و فرشید اسماعیلی وجابرانصاری تاحدودی اگر بازیها را پرسپولیسیها جدی نگیرند وامتیازخدای ناکرده ازدست بدهند حتی نفت تهران هم اگر همه بازیها راببرد ممکن است نفت تهران قهرمان شود بنابراین پرسپولیس باید همه تیمها را جدی حتی تیم بادران که تیم لیگ یکی درجام حذفی هست جدی بگیردتا انشااله بعد ازبیست سال پرسپولیس هم قهرمان حذفی وهم لیگ برترشودالبته استقلالیها اگر پرسپولیس بازی هایش را ببرد برد استقلالیها به دردشان نمیخورد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: