کد خبر: ۷۵۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۳۴۳
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: کیفیت هوای استان طی 2 روز آینده به علت انباشت تدریجی آلاینده های جوی کاهش پیدا می کند.
کیفیت هوای تهران طی 2 روز آینده کاهش پیدا می کندبه گزارش  خبرداغ به نقل از ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی 2 روز آینده وضعیت جوی استان تهران صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود.
طی روزهای جمعه و شنبه در ارتفاعات شرقی استان، احتمال بارش پراکنده نیز پیش بینی می شود.
در این گزارش، کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به ترتیب (1 و 10)، (2 و 10) و (1و 11) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
همچنین، ورامین با 15درجه سانتیگراد و فیروزکوه با منفی 8 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.
میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون هوای شهر تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 امروز(پنجشنبه) با 20 عدد افزایش نسبت به روز گذشته بر روی عدد 116 قرار گرفته و برای گروه های حساس ناسالم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: