کد خبر: ۷۵۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۳۱۵
روسای فدراسیون فوتبال ایران و قطر امروز پیمان برادرخواندگی امضا کردند.
به گزارش خبرداغ ، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال که به همراه علی کفاشیان نایب رییس اول و نایب AFC به قطر سفر کرده است در جریان سفر خود دیدارهایی با همتایان خود در کشور قطر داشتند.


بر این اساس آنها امروز ظهر در برج البیدا تفاهم نامه همکاری با فدراسیون فوتبال قطر به امضا رساندند که مفاد مختلفی دارد. از مهم ترین مسائل این پیمان برادرخواندگی می توان به برگزاری اردوی تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی مردان و زنان در کشور قطر اشاره کرد.


این تفاهم نامه در شرایطی به امضا رسید که اختلافات میان ایران و قطر با عربستان و امارات به اوج خود رسیده و هنوز مشخص نیست نمایندگان ایران در آسیا باید در کشور بی طرف به میدان بروند و می توانند از امتیاز میزبانی استفاده کنند.


در شرایطی که عربستان و امارات قطری ها را نیز تهدید کرده بودند که حاضر به برگزاری مسابقات شان در این کشور هم نیستند حالا ایران و قطر پیمان برادرخواندگی امضا کردند که به نظر می رسد بر حساسیت های موجود بیفزاید.


باید دید واکنش مسئولان فوتبالی عربستان و امارات به این تفاهم نامه همکاری چه خواهد بود.

 

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: