کد خبر: ۷۵۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۳۰۷
وزیر بهداشت گفت: بیمارستان آسیب دیده اسلام آباد غرب، پیمانکار، ناظر و کارفرما داشته است و کارفرمای آن نیز سازمان مجری و وزارت راه و شهرسازی بود.
توصیه وزیر بهداشت به قوه قضائیه درباره متخلفان ساخت یک بیمارستان
به گزارش خبرداغ ، دکتر سید حسن هاشمی پس از بازدید از بیمارستان اسلام آباد غرب، گفت: بیمارستانها از موسساتی هستند که در شرایط حساس و بحرانی مانند زلزله، آتش سوزی و بلایای طبیعی، باید حامی مردم باشند زیرا در مواقع بروز این حوادث، مردم به خدمات بیمارستانی نیاز دارند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: دستگاه قضایی حتما در خصوص تخریب این بیمارستان، پیگیری و بررسی های لازم را انجام می دهد و امیدوارم به هیچ عنوان در این حوزه رحم نکند و در جهت احقاق حق و حقوق مردم عمل و در نهایت به نحوی که بازدارنده باشد، اطلاع رسانی شود زیرا در این موارد، بحث منافع مردم مطرح است و اگر فردی تخلف، کم فروشی و تقلبی کرده، باید با وی برخورد شود.

هاشمی تاکید کرد: مهم است که برخورد دستگاه قضایی با متخلفان این حوزه، بازدارنده باشد زیرا تعداد زیادی بیمارستان، پروژه ملی و عام المنفعه در کشور در حال ساخت است و در مقابل وجهی که دریافت می شود، باید کار سالم و با کیفیت تحویل داده شود.

به گزارش وبدا، وزیر بهداشت در پایان یادآور شد: بیمارستان آسیب دیده اسلام آباد، نمونه ای از تخلف است و امیدوارم که چنین موضوعی در کشور تکرار نشود البته بعید می دانم که این تخلفات تکرار نشود اما باید حتما قانون اجرا شود و فراتر از اجرای قانون هم درخواستی نداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: