کد خبر: ۷۵۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۷
هیأت بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری‌ها (گروه شهرداری‌ها) از تاریخ ۱۱-۹-۹۶ لغایت ۳۰-۱۱-۹۶ با موضوع "بررسی نحوه پیش بینی و هزینه کرد بودجه غیرنقدی شهرداری تهران" در شهرداری مستقر است.
استقرار هیأت بازرسی در شهرداری

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، هیأت بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری‌ها (گروه شهرداری‌ها) از تاریخ ۱۱-۹-۹۶ لغایت ۳۰-۱۱-۹۶ با موضوع "بررسی نحوه پیش بینی و هزینه کرد بودجه غیرنقدی شهرداری تهران" در شهرداری مستقر می‌باشد.

چنانچه کارکنان و شهروندان محترم در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیأت بازرسی مستقر (واقع در تهران- خیابان بهشت- معاونت مالی و اداری شهرداری تهران- طبقه اول) مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ و یا با شماره تلفن ۹۶۰۶۶۰۵۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند

ضمناً؛ سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌ نشانی اینترنتی http://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان محترم در این زمینه است.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: