کد خبر: ۷۵۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۶۶۳
فال روزانه چهارشنبه 22 آذر 1396
متولد فروردین : بانی احساساتش را نسبت به شما را بازگو کند، که این کار باعث می‌شود شما ناراحت بشوید. حتی اگر شما این شخص را دوست داشته باشید، نمی‌دانید که چه واکنشی باید نشان دهید و به خاطر همین برای به وجود آوردن فاصله دیواری ساختگی بین خودتان و او می‌کشید. در حقیقت شما از آن فرد دوری نمی‌کنید بلکه از احساسات خود که سعی در نادیده گرفتنشان دارید دوری می‌کنید. وقتی که شما با خودتان راحت کنار بیایید آن موقع می‌توانید با دیگران هم ارتباط خوبی برقرار کنید.

متولد اردیبهشت
: شما در این روزها بر اعصاب خود مسلط نیستید و بر سر هر موضوع کوچکی زود عصبانی می‌شوید بهتر است خون سردی خود را حفظ کنید زیرا به سلامتی شما ﺁسیب‌های جدی وارد خواهد شد. مخصوصا در این زمان، ممکن است به افرادی که بزرگتر از شما هستند توهینی کنید که بعدها پشیمان شوید و دیگر جایی برای عذر خواهی نخواهد ماند.

متولد خرداد
: شما درحالیکه باید آنچه از دیگران می‌خواهید و آنچه درعوض به آنها می‌دهید را در نظر بگیرید، باید جانب احتیاط را هم رعایت کنید. اکنون در حالیکه ونوس یعنی سیاره بخت شما به یازدهمین خانه تان یعنی خانه دوستان برمی‌گردد، فعالیتهای گروهی معوق مانده دوباره احیا می‌شوند. اما شما سریع واکنش نشان ندهید؛ شاید چند روز طول بکشد تا احساساتتان شفاف و واضح شوند، بخصوص اگر به احساسات مربوط به گذشته فکر می‌کردید.

متولد تیر : شما از کار کردن بر روی مسائل هیجان آور و شگفت انگیز خسته شده اید و آرزو می‌کنید که ای کاش به زمانی برگردید که زندگی و کارتان یک محیط ثابت و پایدار داشت. خوشبختانه این گام‌های سریع و پرشتاب در اواخر هفته آهسته خواهد شد. بعد از آن هر آن چه لازم است انجام دهید اما خودتان را خسته نکنید. ممکن است نتوانید احساسات شخص دیگری را کنترل کنید؛ اما می‌توانید روش خود را در مواجهه با اتفاقات پیش بینی نشده تغییر دهید. تمرین کنید تا استوار باشید؛ این بهترین سیاستی است که می‌توانید در زمان حال داشته باشید.

متولد مرداد : امروز شما کمتر از آن چیزی که به دیگران نشان می‌دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها کنترل دارید که به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان کردن احساسات تان می‌تواند نتیجه عکس روی شما داشته باشد، همچنانکه محدودیت‌های شما باعث می‌شود شما کمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را کمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد کرد که شما نیز انسان هستید.

متولد شهریور : امروز اگر شریك كاریتان و یا رئیستان به تمام درخواست‌های شما جواب منفی بدهد اصلاً برایتان خوشایند نیست. اولین اقدام شما این است كه برای رسیدن به خواسته‌هایتان بدون در نظر گرفتن اینكه آنها چقدر برای شما ارزش دارند، برایشان بجنگید. اما نباید در برابر مخالفان خود واكنش تند نشان دهید. شكیبایی پیشه كردن بهتر از نسنجیده رفتار كردن است.

متولد مهر
: امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می‌کوشید که تا جایی که می‌توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارتهایتان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی‌کند. شما می‌توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرف‌های مردم از مجادله‌های بی‌خودی دوری کنید.

متولد آبان
: با وجود اینکه ممکن است در آغاز روز خوشحال و شادمان باشید اما بعد از ظهر احساس استرس عجیبی سرتاسر وجود شما را در بر می‌گیرد. در واقع امروز احساسات شما کمی پیچیده است و شما را وسوسه می‌کند که از روبرو شدن با مشکلات طفره بروید. تنبلی نکنید. رفتار و حالت مثبت داشتن یک چیز است اما فاصله گرفتن از حقیقت هیچ کمکی به حل پیچیدگی‌های روحی شما نخواهد کرد.

متولد آذر
: حتی اگر به نظر می‌رسد تصمیم و نیتی برای شما اهمیت چندانی ندارد اما باید اول دیدتان را نسبت به آن واضح کنید. ممکن است زیاد پایبند اصول قدیمی برای تغییر و پیشرفت نباشید؛ اما چه آن را دوست داشته باشید چه نه! شما اکنون در شرایط کاملا جدید و متفاوتی قرار دارید. تجربه برخورد شما بین قدیم و جدید چیزی است که امروز شما را تحریک می‌کند تا دست به یک کار مخاطره آمیز بزنید به خاطر اینکه شما تا زمانی که این مسئله حل نشود آسوده‌خاطر نخواهید شد!

متولد دی
: شاید امروز فردی شاد و پر نشاط وارد زندگی‌تان شده و زندگی‌تان را از این رو به آن رو كند. اگر این اتفاق افتاد سعی نكنید كه ماجراهای احساسی را تحت كنترل خود درآورید، فقط هر جا شما را به دنبالش كشید همراهش بروید. اما تا زمانی كه این كار را نكرده‌اید نباید انتظار رابطه‌ای عاشقانه را داشته باشید. هنگام قضاوت كردن در مورد خود و دیگران هرچقدر از منطق و عقل خود استفاده نكنید بهتر است.

متولد بهمن
: امروز الگوی سیارات برای شما نشانه هایی می فرستد تا به کار و سلامتی تان توجه بیشتری کنید.اگر اخیراً در موضوعی زیاده روی کرده اید شاید اکنون تصمیم بگیرید آن را کنترل کنید یا شاید وقت بیشتری برای کار قرار دهید تا نشان دهید که تا چه اندازه از خودتان مایه می گذارید و متعهد هستید. یک دعوت اجتماعی برای این که کاری غیرمعمول انجام دهید علاقه شما را بر می انگیزد .

متولد اسفند
: ممکن است امروز برای لحظاتی زندگی به نظرتان شیرین و دوست داشتنی بیاید، ‌با وجود اینکه مسائل و مشکلات زیادی دارید اما دوست ندارید که روزتان را برای فکر کردن به آنها هدر بدهید. باید کاری کنید تا جریان کارهایتان را کند و آرام کند اما احتمالا اتفاقی می‌افتد که نمی‌توانید به هدف تان برسید. زمانی که نمی‌دانید چکار باید بکنید بشدت گیج و دستپاچه می‌شوید. اما بتوانید اگر مسیر خود را در روزهای آینده تغییر دهید استرس و فشار روحی را کاهش می‌دهید. پس لازم نیست همین الان تصمیم مهمی‌بگیرید.

 پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: