کد خبر: ۷۵۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
تعداد بازدید: ۳۲۰
کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران روسی اجازه حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۸ کره جنوبی را با پرچم کشورشان نداد.
ورزشکاران روسی بدون پرچم در المپیک حاضر می شوند!
 به گزارش خبرداغ ، طی بیانیه ای کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد در رقابت های زمستانی 2018 پیونگ‌چانگ کره جنوبی ورزشکاران روسی با پرچم خنثی اجازه حضور دارند در غیر این صورت با پرچم روسیه نمی توانند در رقابت ها شرکت کنند.

این در حالی است که عده ای از ورزشکاران پس از شنیدن این بیانیه از شرکت در رقابت ها انصراف دادند اما عده ای تمایل به حضور دارند.

رئیس المپیک روسیه در این باره گفت: بدون شک ما از ورزشکارانی که قصد رفتن به کره را دارند حمایت می کنیم و به کسانی که نمی خواهند بروند، احترام می گذاریم.

5 دسامبر کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد تیم ملی روسیه به دلیل نقض قوانین مبارزه با دوپینگ توسط عده ای از ورزشکاران این کشور اجازه حضور در المپیک زمستانی را ندارند وتنها ورزشکارانی که سلامت آنها مورد تایید کمیته است می توانند شرکت کنند آن هم به شرط اینکه بدون پرچم وارد مسابقات شوند.

ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز ضمن حمایت از ورزشکاران اعلام کرد این مجازات تقصیر خود روسیه است.

باشگاه خبرنگاران جوان 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: