کد خبر: ۷۵۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۵۲۹
مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا در چهاردهمین سالگرد افتتاح خود، روز چهارشنبه 29 آذر ماه در جهت ارزیابی وضعیت باروری زنان و مردان، ویزیت اولیه را به صورت رایگان انجام می‌دهد.
ویزیت رایگان ارزیابی وضعیت باروری زنان و مردانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا در چهاردهمین سالگرد افتتاح خود، روز چهارشنبه 29 آذر ماه در جهت ارزیابی وضعیت باروری زنان و مردان، ویزیت اولیه را به صورت رایگان انجام می‌دهد.

 مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن سینا با برخورداری از هفت کلینیک درمان ناباروری، سقط مکرر، درمان‌های جایگزین (اهدا)، سلامت جنسی، کلینیک اندومتریوز، کلینیک سلامت مادر، جنین و نوزاد، کلینیک پستان و ارائه خدمات اهدا به زوج‌های نابارور در حال فعالیت است که در چهاردهمین سالگرد افتتاح خود با هدف ارزیابی وضعیت باروری زنان و مردان، ویزیت اولیه را به صورت رایگان به متقاضیان ارائه می‌دهد.

مرکز فوق تخصصی ابن سینا، نخستین مرکزی است که به صورت اختصاصی در کشور به درمان سقط مکرر و عدم موفقیت مکرر در درمان ناباروری می‌پردازد.

همچنین از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این مرکز می‌توان به نصب و بهره‌برداری از سیستم جامع مدیریت اطلاعات بیماران، انجام جراحی‌های تشخیصی و درمانی موارد پیشرفته اندومتریوز، کنترل بارداری‌های پرخطر، شناسایی و درمان مشکلات جنین، تشخیص نقایص ژنتیکی قبل از انتقال جنین به رحم (PGD) اشاره کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی – ابن سینا، تمام متقاضیان جهت انجام ویزیت اولیه رایگان و ارزیابی وضعیت باروری خود در تاریخ یاد شده می‌توانند بین ساعت 8 صبح تا 14 با شماره 23519 و داخلی 434 تماس گرفته و با تعیین وقت قبلی از این خدمت بهره‌مند شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: