کد خبر: ۷۵۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
تعداد بازدید: ۴۵۴
مربی جدید تیم فوتبال استقلال در حالی به تهران می آید که با تیم کالج جاماییکا به عنوان قهرمانی رسید.
قهرمانی دستیار جدید شفر در جاماییکا قبل از حضور در استقلالبه گزارش خبرداغ ،  میگوئل کولی مربی جاماییکایی از جمله کسانی است که طی روزهای آینده به باشگاه استقلال اضافه می شود تا به عنوان دستیار جدید وینفرد شفر در استقلال مشغول به کار شود. شفر و کولی چند سال پیش در تیم ملی جاماییکا با هم همکاری داشتند.

 

کولی در حالی برای کار در استقلال راهی تهران می شود که سرمربی تیم کالج جاماییکا بود و شب گذشته موفق شد با پیروزی مقابل تیم دبیرستان رواسا به عنوان قهرمانی رقابتهایی تحت عنوان «اولیویر شیل» دست یابد. این پنجمین عنوان قهرمانی تیم کالج جاماییکا در این رقابتها بود.

 

کولی بعد از این قهرمانی، گفت: این شیرین ترین برد بود زیرا تا الان هیچ تیمی تاکنون پنج بار قهرمان این مسابقات نشده است. این عنوان شیرین است؛ خیلی شیرین.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: