کد خبر: ۷۵۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۳۴۲
با توجه به نقش به‌سزایی که بنگاه‌های کوچک و متوسط (SME) در اشتغال‌زایی و ظرفیت‌سازی تولیدی، هم‌چنین بهبود تولید و درآمد ملی در کشور دارند؛ بانک آینده، در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال»، نسبت به تأمین مالی و تقویت اقتصادی بنگاه‌های کوچک و متوسط، اهتمام نموده است.
اعطای ۵۰۰۰ (پنج هزار) میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط توسط بانک آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده،این بانک، در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، ضمن تبیین و ابلاغ برنامه‌ها و دستورالعمل تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط به کلیه شعب خود؛ علاوه بر پرداخت تسهیلات به متقاضیانی که از طریق تارگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت (کارگروه¬ تسهیل و رفع موانع تولید استانی) معرفی شده‌اند؛ با بازاریابی مستقیم، مشتریان واجد شرایط برای راه‌اندازی و توسعه بنگاه‌های کوچک و متوسط را برابر ضوابط اعلام شده از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران، شناسایی و همراهی کرده است.
حاصل این اقدام؛ در هفت ماهه اول سال جاری، تخصیص بهینه تسهیلات، به یکصد و بیست (۱۲۰) بنگاه کوچک و متوسط، بالغ بر مبلغ ۵،۰۰۰ (پنج هزار) میلیارد ریال با نرخ سود مصوب شورای محترم پول و اعتبار بوده است. بنگاه‌هایی که از بانک آینده تسهیلات دریافت نموده‌اند؛ در ۱۶ استان کشور، شامل استان‌های: آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، تهران، قزوین،کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و یزد، مشغول به فعالیت هستند.
پیامد مستقیم تأمین مالی این بنگاه‌ها، افزایش یا تثبیت اشتغال واحدهای مشمول، فعال نمودن واحدهای غیر فعال، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد، بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: