کد خبر: ۷۵۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۳۸۰
اگر پرسپولیس نفت آبادان را ببرد، فاصله این تیم با پارس، استقلال، ذوب‌آهن، تراکتورسازی و سپاهان به ترتیب به 7، 16، 17، 19 و 21 امتیاز خواهد رسید.
آیا زودرس‌ترین قهرمانی تاریخ برای پرسپولیس در راه است؟به گزارش خبرداغ،با کسب پیروزی دشوار برابر سپیدرود رشت که چندان هم عادلانه نبود و با چاشنی خوش‌شانسی به دست آمد، پرسپولیس هفته پانزدهم را با 33امتیاز و چهار امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش یعنی پارس جنوبی به پایان برد. حالا اگر قرمزها بازی معوقه با نفت آبادان را هم با پیروزی پشت سر بگذارند، فاصله آنها با پارس به هفت امتیاز می‌رسد.

 

این اختلاف در پایان نیم‌فصل گذشته بین پرسپولیس و تیم دوم جدول یعنی تراکتورسازی فقط دو امتیاز بود. اگر پرسپولیس نفت آبادان را ببرد، فاصله این تیم با پارس، استقلال، ذوب‌آهن، تراکتورسازی و سپاهان به ترتیب به 7، 16، 17، 19 و 21 امتیاز خواهد رسید. به این ترتیب پرسپولیس در میانه راه یک فصل تاریخی و غیرقابل تکرار قرار خواهد گرفت. آیا زودرس‌ترین قهرمانی تاریخ در راه است؟

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: