کد خبر: ۷۵۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۹
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 از پنجشنبه 16 آذرماه آغاز شده است و چهارشنبه، 22 آذرماه پایان می پذیرد.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد تا 22 آذربه گزارش خبرداغ،حسین توکلی اظهار داشت: مهلت ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و سومین المپیاد علمی- دانشجویی کشور 22 آذرماه پایان می یابد.

وی افزود: ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

توکلی ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروز، 18 آذرماه تعداد 29 هزار و 631 نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 ثبت نام کرده اند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 در 6 گروه آموزشی و 140 کدرشته روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت 97 برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است از روز دوشنبه 3 تا 5 اردیبهشت ماه 97 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: