کد خبر: ۷۵۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
تعداد بازدید: ۷۵۵
فال روزانه جمعه 17 آذر 1396
متولد فروردین : اگر امروز همه چیز تغییر کرد و زیر و رو شد تعجب نکنید، برای اینکه امروز یک نفر برنامه‌های خود را عوض می‌کند و این کار بر برنامه‌های شما هم تأثیر خواهد گذاشت. اگرچه شما نمی‌توانید این اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی را کنترل کنید، ولی می‌توانید با آگاهانه مدیریت کردن واکنش‌هایتان بر این پی‌آمد تأثیر بگذارید. عصبانیت و منفی‌بافی احتمالاً شما را به مسیر اشتباهی می‌کشاند، پس راهی را پیدا کنید که شما را به مراحل بالاتر برساند.

متولد اردیبهشت : شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است.

متولد خرداد
: ماه کامل امروز در چهارمین خانه از "خانه و خانواده” شما مسائل آشنایی که مربوط به پیچیدگی‌های سال های گذشته بود را بهمراه دارد. ممکن است تلاش کنید تا با شروع کردن کار و پروژه جدید فکرتان را از مسائل عاطفی و ناراحت کننده پرت کنید. احتمالا این راه خوبی است که بتوانید برای لحظاتی مسائل و تنش‌های عاطفی را از خود دور کنید. اما قادر نخواهید بود که کاملا آنها را از ذهن تان پاک کنید. هرچه زودتر بتوانید با این موقعیت ناخوشایند مواجه شوید زودتر می‌توانید به احساس بهتری دست پیدا کنید.

متولد تیر : شما بیشتر به طرف مردمی جذب می‌شوید که از شما احساساتی تر هستند با این حال اگر شما به آنها اجازه دهید می‌توانند به شما چیزهای بی شماری در رابطه با خودتان یاد بدهند. با وجوداینکه شما دوست دارید که دور خود یک دیوار حفاظتی ایجاد کنید امااین را بدانید که این انزوا و گوشه گیری موفقیتی برای شما به همراه نخواهد داشت. حتی اگر نخواهید که زندگی خود را از این که هست پیچیده تر کنید این اتفاق می‌افتد! اجازه دهید احساسات تان آزادانه بیان شوند و عاقلانه ترین سیاستی که میتوانید اتخاذ کنید این است که در اجتماع باشید!

متولد مرداد : شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

متولد شهریور : اگر شما امروز در كارتان با مشكل مواجه شدید، فكر نكنید كه شكست خورده‌اید. در عوض در برابر این مشكلات مقاوت كنید و از آنها درس بگیرید. حتی اگر با وجود تلاش‌هایتان كار اشتباهی هم انجام داده‌اید، شما اكنون شانس دوباره ای برای اصلاح كردنش دارید و می‌توانید دوباره تلاش كنید. فقط از اهدافتان دست نكشید؛ حتی اگرشده سخت تر كار كنید تا به چیزهایی كه می‌خواهید برسید.

متولد مهر : شما امروز دغدغه زیدی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت كنید. دلیل این كارتان این است كه باوجود تمام مشكلاتی كه وجود دارد نمی‌خواهید مشكل جدیدی به وجود بیاید. با اینحال شما اطلاعات ارزشمندی دارید كه باید گفته شوند. فراموش نكنید حرفی كه شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی ‌كند، بلكه روش بیان شما ممكن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینكه از كسی خجالت بكشید بدون داشتن هیچ نوع چشم ‌داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

متولد آبان
: شما احساس می‌کنید نیرو یا شخص مافوق الطبیعی مانع از پیشرفت شما می‌شود. زیرا به هر سمتی می‌روید که با در های بسته روبرو می‌شوید اما این افکار شما در ست نیست، چون اکنون زمان مناسبی برای بازدهی نتیجه تلاش‌های شما نمی‌باشد. بهتر است کماکان به تلاش‌های خود ادامه دهید زیرا پاداشی را که هیچ وقت تصورش را نمی‌کنید، منتظر شما ست.

متولد آذر : فعالیت هایی را که تا چند روز گذشته انجام می‌دادید را با به دست آوردن نتیجه صحیحی ترک کنید زیرا شما در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده اید که باید آماده تغییری اساسی در زندگی باشید نه اینکه مدام به یک زندگی معمولی و عادی که دارید متکی باشید. زندگی که در حال حاضر تجربه می‌کنید باعث شده است که شما از تمام هیجانات روحی و جسمی که می‌توانید تجربه کنید به دور باشید.

متولد دی
: شما امروز فكر می‌كنید كه به آخر خط رسیده‌اید؛ در حالیكه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا كرده است و وسوسه شده‌اید كه همه چیز را به حال خود رها كرده و فرار كنید. اما فرار كردن راه حل مناسبی نیست. برای اینكه اگر امروز از این مشكلات فرار كنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می‌آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار كردن و مبارزه كردن با مشكلات است.

متولد بهمن : شما انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌های کاری خود فوکوس کرده‌اید که چشم اندازهای بزرگتری را از دست داده‌اید. الان زمان این نیست که به جای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه‌های خود را تغییر دهید. البته شما هنوز مجبورید که با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبرو شوید، اما می‌توانید به طور هم زمان با توجه کردن به رویاها و آرزوهای قدیمی که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بودید، این کار را انجام دهید.

متولد اسفند : زمانیکه احساس می‌کنید چسبیدن به واقعیت باعث می‌شود شما به اشتباه بیفتید احساس ناخوشایندی را تجربه می‌کنید. ممکن است وسوسه کننده باشد که یک کنترل ضروری بر دنیای بیرونی خود داشته باشید و در عین حال برنامه‌های ذهنی خود را رها می‌کنید. ممکن است راحت نباشد اما شما باید یاد بگیرید که همیشه نیاز ندارید که نمایش اجرا کنید. غلبه کردن بر ترس از شکست می‌تواند به شما کمک کند که به دیگران اجازه دهید تا در موفقیت‌های اخیر با شما سهیم باشند.

 پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: