کد خبر: ۷۴۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۴۶۸
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با تیر برق در بلوار فردوسی شهر کرمان خبر داد و گفت: در این حادثه سرنشین خودرو به علت شدت تصادف فوت کرده است.
برخورد پژو ۲۰۶ با تیر برق/فوت سرنشین خودرو
به گزارش خبرداغ ، علی عسکری در گفتگو با مهر اظهار کرد: طی تماس تلفنی در ساعت دو ۱۹ دقیقه شب گذشته شانزدهم آذر ماه با سامانه ۱۲۵این سازمان که خبر از یک مورد تصادف در بلوار فردوسی شهر کرمان می داد بلافاصله تیم تخصصی امداد و نجات به همراه خودروی مجهز به تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شد.

عسکری گفت: با توجه به اینکه خودرو پژو ۲۰۶ به شدت با تیر برق برخورد کرده بود و موجب محبوس شدن سرنشین داخل خودرو شده بود که همین امر باعث کندی امدادرسانی پرسنل اورژانس شده بود که با حضور ماموران سازمان آتش نشانی سریعا سرنشین خودرو خارج شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: متاسفانه در این حادثه سرنشین خودرو به علت شدت تصادف فوت کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: