کد خبر: ۷۴۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۴۵
عضو شورای شهر تهران:
عضو شورای شهر تهران تاکید کرد:‌ دانشجویان در نزدیک به یکصد سال اخیر همواره آگاه بوده و در جریانات پیشرو بوده‌اند.
نجفی در شهرداری به اصلاح‌طلبان بها نمی‌دهد/ مدیران به جای حفظ میز منافع مردم را حفاظت کنند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا از قزوین، محمد علیخانی به مناسبت روز دانشجو در سالن ارشاد بویین زهرا گفت: دانشجویان باید در مورد مسائل منطقه‌ای و جهانی هم حساس باشند و اظهارنظر کنند تا جناح مقابل نگوید که این گونه مسائل برای ما مهم نیست.

وی ادامه داد: جنگ سوریه برای ما مهم است، ما با تروریست‌ها باید خارج از مرزهای خودمان بجنگیم و این سیاست نظام سیاست درستی هست و ما شهدای زیادی را در این راه تقدیم کرده‌ایم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن انتقاد نسبت به درصد تعداد اصلاح‌‌طلبان در شهرداری تهران اظهار داشت: در شورای شهر تهران همه ۲۱ نفر اصلاح‌‌طلب هستند و به آقای نجفی رای دادیم اما متاسفانه ایشان به اصلاح‌طلبان بها نمی‌دهند و طبق آماری که ارائه دادند ۵۳ درصد مستقل به شهرداری نیرو وارد کرده‌اند. چرا وقتی صد در صد شورای شهر تهران اصلاح‌طلب است، نباید ۶۰ درصد اصلاح‌طلب وارد شهرداری تهران بشود؟ این مورد هم از کسانی است که به دنبال حفظ میز هستند و ما اعتراض خودمان را به این روند خواهیم داشت.

علیخانی در رابطه با پیروزی جریان اصلاحات تصریح کرد: فرق اصلاحات با جریان دیگر این است که اصلاح‌‌طلبان انحصارطلب نیستند. هرچه فشارها بیشتر شود و عرصه بر مردم تنگ‌تر شود، مردم خودشان بهترین انتخاب را می‌کنند و دیدید که در انتخابات‌های اخیر چه انتخابی کردند.

وی در رابطه با چگونگی تحقق منافع ملی خاطرنشان کرد: منافع ملی کشور وقتی محقق می‌شود که به رأی مردم احترام گذاشته شود و یکسری به این اعتقاد دارند و در راستای مردم حرکت کنند. عده‌‌ای هم فقط  می‌خواهند میزشان را حفظ کنند و مزدورانه خودشان را همراه نشان می‌دهند ولی اعتقادی به رای مردم ندارند.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: در استان قزوین متاسفانه این موارد را داریم. مدیریت عالی استان باید این مدیران را بشناسند و در جهت تغییر آنها اقدام کنند. مدیرانی که در این دولت پست گرفته‌اند، باید به جای حفظ میز منافع مردم را حفاظت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: