کد خبر: ۷۴۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۰
از سوی معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران، آب و خدمات کیش، دومین دوره آموزشی تصفیه و ‌بهسازی آب‌ استخر و کلاس‌های آموزشی شنا ویژه پسران در‌ کیش برگزار می‌شود.
برگزاری کلاس آموزشی تصفیه و بهسازی آب استخربه‌ گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌ عمومی و امور‌ بین‌ الملل سازمان منطقه‌ آزاد‌ کیش، دوره آموزشی تصفیه و ‌بهسازی آب‌ استخر ویژه ناجیان‌ غریق، کارکنان ‌اماکن ‌آبی و مسئولان نگهداری ‌آب، در نیمه دوم‌ آذر‌ ماه برگزار می‌شود.

همچنین، ثبت‌ نام کلاس‌‌های آموزشی شنا ویژه پسران آغاز شده است.

کلاس‌های کرال سینه و قورباغه در سطح مقدماتی برای متولدین سال‌های 86 تا 90 از ساعت 16 تا 17 و 30 دقیقه و سطح پروانه نیز از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 19 برگزار می‌شود.

متقاضیان برای ثبت نام می توانند از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 13 با به همراه داشتن کپی شناسنامه به واحد صدور کارت معاونت ورزش و تفریحات‌ سالم مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 44422511 و 44423696 تماس بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: