کد خبر: ۷۴۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۳۵۸
"در سال‌های قبل تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت با جانبداری و ایجاد انحصار و تضییع حقوق سایر دانشگاه‌ها و بدون در نظر گرفتن ملاک‌های کیفی و ایجاد فرصت برابر استخدام شده‌اند.‌"
درخواست نخبگان دانشگاهی از وزیرنفت درباره حواشی دانشکده نفت آبادانبه گزارش خبرداغ ،  500 نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور از وزیر نفت خواستند در برابر فشاهای بیرونی ایستادگی کند و پای برگزاری آزمون استخدامی با شرایط برابر بایستد.

 در این نامه آمده است: این‌ در این فضای یاس آور و در حالی که برخی از هم دانشگاهی های ما عطای خدمت در وطن را به لقایش بخشیده و به سایر کشورها مهاجرت کرده اند، برداشتن انحصار جذب فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت با رقابتی نمودن فضا و اعمال شرایط جدید جهت حضور نخبگان در آزمون استخدامی وزارت نفت نوید‌دهنده آینده‌ای روشن برای همگان بود. 

در سال‌های قبل تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت با جانبداری و ایجاد انحصار و تضییع حقوق سایر دانشگاه ها و بدون در نظر گرفتن ملاک های کیفی و ایجاد فرصت برابر استخدام شده اند. این در حالیست که فارغ التحصیلان نخبه سایر دانشگاه ها باید سال ها پشت درهای بسته وزارت نفت بمانند.  ضمن تشکر از تدبیر و تصمیم صحیح حضرتعالی از شما درخواست می کنیم مقابل فشار ها بایستید و منافع ملی را فدای منافع اشخاص و گروه ها نکنید

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: