کد خبر: ۷۴۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۳۲۱
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه تنها یک سوم واحدهای مسکن مهر پردیس به مردم تحویل داده شده است، گفت: متقاضیان بیش از هفت هزار واحد را تحویل نگرفتند.
تنها یک سوم مسکن مهر پردیس به مردم تحویل شد/ متقاضیان، هفت هزار واحد مسکن مهر را تحویل نگرفتند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سعید غفوری، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در مراسم افتتاح 3006 واحد مسکن مهر پردیس با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعات در ساخت و ساز پروژه‌های مسکن مهر، ایجاد خدمات مختلف برای ارتقای کیفیت زندگی مردم است، گفت:‌ معتقدم باید ساخت مراکز آموزشی در سایت‌های مسکن مهر افزایش پیدا کند.

وی افزود: پیش از این 18 مدرسه در مسکن مهر پردیس ساخته شده بود که در چهار سال گذشته هشت مدرسه دیگر به افتتاح رسید و 25 مدرسه هم در دست ساخت داریم.

وی با بیان اینکه باید برای فرزندان‌مان امکانات مناسب آموزشی در پروژه‌ه ای مسکن مهر ایجاد کنیم، گفت: دانش آموزان از آینده سازان کشور هستند و فارغ از اینکه کجا زندگی می‌کنند باید به مدارس استاندارد دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تاکید کرد: در فرآیند طرح مسکن مهر یک بار به مردم ظلم شده است اما امروز نباید به این پروژه ایراد بگیریم و باید در صدد ارتقای کیفیت آن باشیم و بتوانیم نیازهای ساکنان این منطقه را برآورده سازیم. معتقدم هنوز هم می‌توانیم این پروژه را در مسیر درست خود هدایت و اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مسکن مهر پردیس 24 هزار و 800 واحد به افتتاح رسیده است، گفت: در این مجموعه 57 هزار و 91 واحد باقی مانده است. به این معنا که تنها یک سوم واحدهای مسکن مهر پردیس را به مردم تحویل داده‌ایم.

غفوری با تاکید بر اینکه باید مسکن مهر با کیفیت بالا به مردم تحویل داده شود، گفت: اگر انشعابات گاز به فازهای 9 قدیم و جدید می‌رسید می‌توانستیم امروز در این فاز هم افتتاح داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه 38 هزار واحد مسکن مهر پردیس به مرحله نازک‌کاری رسیده است، گفت: اگر منابع مالی تامین شود می‌توانیم هر چه سریعتر این 38 هزار واحد را به افتتاح برسانیم.

غفوری با بیان اینکه اولویت اول ما تحویل مسکن و بعد افتتاح آن است، گفت: پیش بینی می ‌شود تا پایان سال بتوانیم فاز 9 قدیم و جدید را به مردم تحویل دهیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین گفت: در حال حاضر متقاضیان مسکن مهر، هفت هزار واحد را در پردیس تحویل نگرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پدر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
0
وقتی مردم احساس رضایت نمیکنند؛ برای کی و برای چی جشن افتتاح میگیریم؟
قصه دردناک تحویل (بظاهر) واحدی از مسکن مهر به فررند خانه اولیمان:
دیروز بعد از گذشت سه سال و نیم ؛ پیمانکار شرکت انبوه ساز معروف پردیسی به فرزند خانه اولیمان اطلاع داده که واحد در فاز 3 آماده تحویل است. شرکت در خیال واگذاری واحدی لخت و بدون کابینت؛ و بدون تجهیزات و ...... به متراژ 67 متر مربع به ایشان است که برای آن بیش از 100 میلیون تومان در سه و نیم سال پیش هزینه گرفته بود. پولی که با قرض وامهای بانکی از 4 سال قبل تامین و تا کنون هزینه خرید این واحد مهر 25 میلیونی برای فرزندمان از مرز 150 میلیون گذشته است. تحویل واحدی زمان خورده در فضای باز و کهنه شده مورد نظر مسکن مهری هاست که پس از بیش از 6 سال رهاشدنش؛ درصد بالایی از عمر مفیدش گذشته و زندگی در آن مطمئن بنظر نمیرسد. واحدی میخواهند تحویل دهند که بنا به اعتراف خودشان و بخاطر ملاحظات مدیریتی شرکت انبوه ساز محترم؛ اصلا متعلق و مورد نظر خرید نبوده و با تقلب و بجای دیگری قرار است این واحد ناخواسته را به ایشان بدهند.
مدیر عامل محترم شرکت سازنده مسکن مهر ؛ و پیمانکار محترم ایشان از تحصیلکرده ها و نخبگان حرفه ساختمان و از اعضا انجمن محترم انبوه سازان و ....... مسکن هستند که در بیشتر مراکز تصمیم گیری ساختمان و بانک های مرتبط و..... صاحب اعتبارند و مطمئنا ؛ نیاز به اندک اندوخته فرزند ما را ندارند .
به آقای وزیر محترم ؛ انجمن محترم انبوه سازان؛ شخصیت ها و دلسوزان حرفه ساختمان ؛ همکاران و معتمدان انبوه سازی ؛ برای یافتن راه حلی منصفانه منعکس کردیم ولی تا امروز مشکلی حل نشده و کماکان حقوق فرزند تلاشگر ما صرف تخلف و اشتباه های ذینفعان مسکن مهر در فاز 3 پردیس شده و میشود.
ما قضاوت و اقدام را به وجدانهای بیدار در بین مسئولین مرتبط واگذار میکنیم و آماده ارائه مستندات این قصه غمناک ؛ که اثرات آن نا امیدی جوانانمان را سبب شده است؛ هستیم.
پدر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
0
با افتتاح ها مشکل ما حل نشده و نمیشود. انتظار است که معتمدین ما ؛ در حهت حل مشکلات تا حصول نتیجه ؛ بطور عملی و با پیگیری؛ اقدام فرمایند.

ماجرای دردناک تحویل (بظاهر) واحدی از مسکن مهر به فررند خانه اولیمان:
چند روز قبل؛ بعد از گذشت سه سال و نیم ؛ پیمانکار شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس به فرزند خانه اولیمان اطلاع داده که واحد ساخته شده توسط آنها در فاز 3 پردیس آماده تحویل است.
شرکت سرمایه گذاری که سازنده اصلی است؛ در خیال واگذاری واحدی لخت و بدون کابینت و بدون تجهیزات 67 متر مربعی به ایشان هستند که برای آن ؛ بیش از 100 میلیون تومان در سه و نیم سال پیش ؛ با ترفندی خاص؛ هزینه گرفته بودند. پولی که فرزندمان با قرض وامهای بانکی در 4 سال قبل تامین و اکنون هزینه خرید با احتساب بهره های بانکی پرداخت شده برای این واحد مهر 25 میلیونی برای ایشان از مرز 150 میلیون گذشته است. در نهایت بی انصافی؛ تحویل واحدی زمان خورده در فضای باز و کهنه شده مورد نظر سازنده اصلی مسکن مهر است که پس از بیش از 6 سال رهاشدنش؛ درصد بالایی از عمر مفیدش گذشته و زندگی در آن مطمئن بنظر نمیرسد. این شرکت محترم سرمایه گذاری میخواهد واحدی تحویل دهند که بخاطر ملاحظات مدیریتی شرکت ؛ اصلا متعلق و مورد نظر و خرید فرزند ما نبوده و میخواهند این واحد ناخواسته را به ایشان بدهند.
این تخلف در حوزه مسکن مهر را به آقای وزیر محترم ؛ انجمن محترم انبوه سازان؛ شخصیت های مرتبط ؛ همکاران و معتمدان انبوه سازی ؛ برای جلوگیری از تضییع حق جوانی فعال در این سرزمین که از طریق مسکن مهر مورد ظلم قرار گرفته و برای یافتن راه حلی منصفانه منعکس کرده ایم ولی تا امروز مشکلی از ایشان حل نشده و حقی برنگشته و کماکان حقوق فرزند تلاشگر ما صرف تخلف و اشتباه ذینفعان سازنده مسکن مهر در فاز 3 پردیس شده و میشود.
ما قضاوت و اقدام و احقاق حق فرزندمان را ؛ ابتدا؛ از همراهی وجدانهای بیدار در بین مسئولین مربوطه و مرتبط؛ انتظار داریم و آمادگی ارائه مستندات این ماجرای تلخ؛ که اثرات آن نا امیدی جوانانمان را سبب شده است را داریم.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: