کد خبر: ۷۴۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۳۱۲
سی و جشنواره موسیقی فجر از 20 تا 30 دی با برگزاری 90 اجرا در 6 سالن شهر تهران برگزار خواهد شد. برای این جشنواره یک‌میلیارد و هشتصد‌میلیون تومان مشخص شده اما پیام‌هایی داده‌اند که شاید به همین میزان تامین نشود.
شجریان دکترای دانشگاه تهران را نپذیرفت/می‌خواهیم از استاد تقدیر کنیم اما نمی‌پذیرد
نشست خبری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر صبح امروز (دوشنبه 13 آذر) با حضور حمیدرضا نوربخش (مدیر جشنواره) و اهالی رسانه در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش خبرداغ  به نقل از ایلنا، نوربخش در ابتدای این نشست گفت: این دوره از جشنواره 20 تا 30 دی ماه در شش سالن شهر تهران برگزار می‌شود.

نوربخش همچنین گفت: در بخش بین‌الملل هم معرفی موسیقی ملل و هم تنوع را لحاظ کرده‌ایم.
رئیس سی و سومین جشنواره موسیقی فجر گفت: در سال‌های گذشته سایت‌های رقیب بودند اما هیچ کدام را راه نمی‌داده‌اند. ما در ایران چند سایت بلیت‌فروشی مطرح داریم. من آمده‌ام و درِ مذاکره را باز کرده‌ام. به همه سایت‌ها نامه داده‌ایم و سه موضوع از آنها خواسته‌ام. یک تضمین فروش، دوم اسپانسر و سوم خدمات و درصد کارمزد. این سه موضوع را درخواست کرده‌ایم و در دو سال گذشته هم با حالت مناقصه انتخاب کرده‌ایم.

نوربخش درباره تقدیر از محمدرضا شجریان نیز گفت: تقدیر از استاد شجریان وظیفه همه نهادها و مردم است. منتها سال پیش هم گفتم که موضوع تقدیر، بخشی از آن مربوط به ما و بخشی هم مربوط به خود استاد شجریان است. در سال‌های گذشته هم ده‌ها بار از سوی نهادهای مختلف پیشنهادهایی برای تقدیر از استاد شجریان مطرح شده است اما خود ایشان هیچ وقت این مسئله را نپذیرفته است. حتی دکترای افتخاری دانشگاه تهران را نپذیرفتند. تقدیر هم به همین شکل است. ما وظیفه داریم که یاد و نام شجریان را همیشه گرامی بداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: