کد خبر: ۷۴۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
تعداد بازدید: ۴۱۳
وزیر ارشاد گفت: برخی از اتفاقاتی که برای برخی از هنرمندان افتاده توسط پاره‌ای از مراجعی است که آن مراجع نقطه نظراتی را درخصوص این هنرمندان ابراز کرده‌اند.
وزیر ارشاد گفت: گفت‌وگوها درباره بازگشت برخی خواننده‌ها به کشور قوت گرفته است+نام هنرمندان

به گزارش خبرداغ ،سیدعباس صالحی در گفت‌وگو با  ایلنا، در پاسخ به این سوال که برخی خواننده‌ها و موزیسین‌ها مانند حسین زمان، آریا آرام‌نژاد و هومن خلعتبری به شدت خواهان بازگشت به کشور و عرصه کار رسمی هستند. آنها در انتظار موضع رسمی وزارت ارشاد درباره بازگشت به کار خود هستند؛ پاسخ شما به آنها چیست، گفت: برخی از اتفاقاتی که برای برخی از هنرمندان افتاده توسط پاره‌ای از مراجعی است که آن مراجع نقطه نظراتی را درخصوص این هنرمندان ابراز کرده‌اند.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که تجدیدنظر و تغییر دیدگاهی ازسوی این مراجع نسبت به کسانی که در حوزه هنر فعالیت داشته و دارند، صورت بگیرد و در این رابطه، ان‌شاالله ما گفت‌وگوهای متقابلی را ادامه می‌دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که این گفت‌وگوها تا چه اندازه امیدوارکننده است و تا کجا پیش رفته است؟ اظهار داشت: این گفت‌وگوهاحتما امیدوارکننده بوده است که ما تلاش می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: