کد خبر: ۷۴۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
تعداد بازدید: ۲۵۴
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: اختلاف ۲ خانواده در یکی از روستاهای سرپلذهاب به قتل یکی از طرفین درگیری ختم شد.
تیراندازی منجر به قتل بر سر کانکس در سرپل‌ذهاب تکذیب شد/ پلیس: درگیری خانوادگی بود!
به گزارش خبرداغ،سرهنگ "محمدرضا آمویی" در این رابطه گفت: در پی وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان سرپلذهاب ماموران انتظامی به سرعت در منطقه حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی پلیس مشخص شد که اعضای ۲ خانواده به دلیل اختلاف شخصی با یکدیگر درگیر شده و اقدام به تیر اندازی کرده اند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این درگیری ۲ نفر با استفاده سلاح شکاری مجروح شدند، توضیح داد: یکی از مجروحان این حادثه پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحت، جان خود را از دست داد.

سرهنگ آمویی عنوان کرد: عوامل این درگیری توسط پلیس دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی یادآور شد: شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه این قتل به دلیل اختلاف بر سر کانکس های اهدایی به زلزله زدگان بوده است، صحت ندارد.

خبرانلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: