کد خبر: ۷۴۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۱۹۶
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به هوای سالم تهران طی امروز گفت: پیش‌بینی می‌شود فردا وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قراربگیرد.
هوای پایتخت سالم است
به گزارش خبرداغ،حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، وضعیت کیفیت هوای تهران را پیش‌بینی و اظهار کرد: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا انتظار می‌رود همراه با افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها تا فردا (۱۲ آذرماه) وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته باشد.

وی افزود: شاخص کیفی هوای تهران در حال حاضر ۹۰ و در شرایط سالم است.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به وضعیت جوی تهران گفت: بر اساس تحلیل ﺁخرین داده‌های هواشناسی پیش‌بینی شده برای شهر تهران در برخی ساعات امروز وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

به گفته شهبازی، فردا به‌تدریج از میزان ناپایداری جوی کاسته و تنها در برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می‌شود همچنین دما تا فردا افزایش جزئی می‌یابد و انتظار می رود در روز دوشنبه (۱۳ آذرماه) این شرایط کمابیش ادامه داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: