کد خبر: ۷۴۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
تعداد بازدید: ۳۷۴
پیش فروش کنسرت سیمرغ با صدای همایون شجریان که قرار است همزمان با برگزاری جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا در پاریس روی صحنه برود، آغاز شد.
آغاز پیش فروش کنسرتِ همایون شجریان

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: پیش فروش کنسرت سیمرغ با صدای همایون شجریان که قرار است همزمان با برگزاری جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا در پاریس روی صحنه برود، آغاز شد.

 كنسرت سيمرغ با صدای همایون شجریان كه تاكنون اجراهای متعددی در ايران و نقاط مختلف دنيا از جمله هلند داشته، قرار است همزمان با برگزاری جشنواره هنری پارسي زبانان اروپا به مدت دو شب در پاريس اجرا داشته باشد.

علاقه‌مندان برای حضور در اين كنسرت كه در دو روز نخست جشنواره هنري فارسي زبانان اروپا ١٣و ١٤ژانويه (23 و 24 دی ماه) برپا مي‌شود، مي توانند براي پيش خريد بليت به آدرس اينترنتي پرشيانا مراجعه كنند.

گزينش هوشمندانه عوامل اين پروژه باعث شده تا كنسرت سيمرغ در زمره يكي از برجسته‌ترين آثار موسيقي سنتي قرار بگيرد. اشعار اين اثر برگرفته از شاهنامه فردوسي است. در اين اجرا حميد متبسم آهنگساز باتجربه و هومن خلعتبري رهبري اركستر را برعهده گرفته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: