کد خبر: ۷۴۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۰
وزارت ارتباطات با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که فاز دوم طرح ثبت گوشی تلفن همراه موسوم به رجیستری از تاریخ ۱۴ آذرماه سال جاری آغاز می شود. اولویت این طرح شامل گوشیهای قاچاقی آیفون است.
جزئیات فاز دوم رجیستری گوشی های همراهبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره آغاز فاز دوم طرح رجیستری موبایل اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

با تصمیم کارگروه ساماندهی و مقابله با قاچاق تلفن همراه، فاز دوم طرح ثبت گوشی تلفن همراه موسوم به رجیستری از تاریخ ۱۴ آذرماه سال جاری آغاز می شود.

این مرحله تمام مدل های گوشی و تبلت آیفون را شامل خواهد شد و به تدریج در هفته های پس از آن سایر مدل های گوشی و تبلت نیز تحت پوشش طرح رجیستری قرار می گیرند.

همچنین در خصوص ثبت  و فعال سازی گوشی های مسافری براساس چهارچوب ابلاغی توسط گمرک اقدام می شود.

ضمنا گوشی تلفن افرادی که به عنوان مسافر و یا گردشگر وارد کشور شده و یا رومینگ خارجی دارند،  به مدت ۳۰ روز در کشور فعال خواهد بود.

تاکید می شود، با اجرای این طرح، برای تمامی گوشی ها و تبلت هایی که تا قبل از تاریخ اجرای هر مرحله فعال شده است مشکلی بوجود نمی آید لیکن پس از آن صرفا گوشی هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شده اند فعال خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: