کد خبر: ۷۴۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۴۲۶
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای محمد باقر قالیباف و حسین دهقان را به عنوان مشاوران خود در امور باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این دانشگاه منصوب کرد.
محمدباقر قالیباف و حسین دهقان مشاور رئیس دانشگاه آزاد شدندبه گزارش خبرداغ،فرهاد رهبر در احکامی جداگانه حبیب‌الله آراسته‌راد رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و دبیر هیات امنای باشگاه، بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان اعضای حقوقی هیات امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان منصوب شده‌اند.

به گزارش ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، همچنین حسین دهقان، مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح، محمد باقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرود عسگری، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک، کریم زارع، مشاور ریاست دانشگاه آزاد در امور باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و سیدمحمد صاحبکار خراسانی، رئیس امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان اعضای حقیقی هیأت امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان انتخاب شده‌اند.

باشگاه پژوهشگران جوان که سابقه تاسیس آن به سال 1377 برمی گردد، مؤسسه ای غیرانتفاعی است که با هدف شناسایی، جذب، پرورش، حمایت و هدایت و اعتلای سطح علمی دانش آموزان و دانشجویان و جوانان با استعداد کشور از طریق تشکل بخشیدن به آنها در قالب گروههای پژوهشی و علمی، تشکیل و زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: