کد خبر: ۷۴۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
تعداد بازدید: ۷۲۳
فال روزانه جمعه 3 آذر 1396
متولد فروردین : امروز به شما پیشنهاد می‌شود که آنچه را احساس می‌کنید دقیقاً شرح دهید، برای اینکه هرچقدر که شما انسان خاص‌تری می‌شوید، سخنان شما نیات اصلی شما را تحریف و پیچیده می‌کنند. اما وقتی که شما زیاد تلاش می‌کنید و در مورد ایده‌های بزرگ و مفاهیم گسترده صحبت می‌کنید، سپس همه چیز مثل یک شعر روان می‌شود. اگرچه در بعضی از روزها باید روی جزئیات تمرکز کنید، ولی امروز یکی از آن روزها نیست.

متولد اردیبهشت : شما در خانواده تان و در زندگی شخصی‌تان دچار مشکلات عدیده‌ای هستید اما با صبر و حوصله می‌توانید بر تمام این مشکلات فائق بیایید. بر مشکلات خود مشکل تازه‌ای نیفزایید، منظور از مشکل تازه نا امیدی است که ممکن است در طول مسیر بر شما غلبه کند.راجع به مسائل شغلی و اجتماعی تان با اشخاص دیگر صحبت نکنید زیرا ﺁنها با توصیه‌های غلط خود، شما را به راه‌های انحراف کننده می‌کشانند. ﺁبان شما در این روزها احساس می‌کنید که انرژی فوق العاده‌ای برای انجام کارهایتان دارید به همین دلیل کارهایتان با سرعت بیشتری نسبت به گذشته پیش می‌رود.این انرژی فوق العاده به خاطر پیش ﺁمدن اتفاقی خاص در زندگی‌تان رخ داده است.اکنون که دارای این انرژی هستید توصیه می‌کنیم که به اهداف بزرگ‌تری بپردازید و در فکر این موضوع باشید که این انرژی را علی رغم مشکلاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید حفظ کنید. ﺁذر در این اواخر از لحاظ مسائل مالی دارای مشکلات زیادی هستید و تمام توجهتان به مسائل مالی تان است و از مسائل دیگری که باید به ﺁنها نیز توجه داشته باشید غافل شده اید. شما بیش از حد پول را وارد زندگی تان کرده اید، خداوند به شما موهبت‌ها و نعمت‌هایی بیشتر و مهم‌تر از پول عنایت کرده است به ﺁنها نیز دقت داشته باشید.

متولد خرداد
: امروز تبدیل شدن به فردی محافظه کار و مسئولیت پذیر در گروهی که عضو آن هستید برایتان کار آسانی است. شما اخیراً می خواسته اید که خصوصیات جدید خودتان را کشف کنید، اما اکنون شما ترغیب شده اید که به پیشرفتی بزرگ نائل بشوید. شروع کنید افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، اگر فکر می کنید که هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید از هدفهایتان دور می شوید، پس برنامه هایتان را به مسیری مستقیم هدایت کنید.

متولد تیر : امروز برایتان کمی‌راحت تر از همیشه است اگر بخواهید برای دیگران توضیح و تفسیر دهید اما شما می‌توانید هنوز هم درباره اختلافاتی با دیگران صحبت کنید که کاملا حل نشده است. اکنون روابط شما با دیگران در موقعیت خوب و واضحی قرار دارد با این حال هنوز سخت است که بدون مقدمه به موضوع اصلی بپردازید. به خودتان قول دهید که رویاهای خود را دنبال کنید بدون اینکه نیاز باشد به دیگران در این رابطه توضیحی دهید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و به ندای درونی خود اعتماد کنید.

متولد مرداد : بسیار خوب است که شما ذهنی بی طرفانه دارید و این وقتی بدرد شما می خورد که از شما درخواست می شود تا در یک درگیری خانوادگی میانجیگری کنید. در این قبیل دعوا و درگیری ها مهم نیست که حق با چه کسی است و یا چه کسی درست می گوید. به هر کسی که می توانید کمک کنید تا به حالت عادی خودبازگردد. حتی اگر درگیری ها درمورد اصول اساسی زندگی آنها باشد.

متولد شهریور : وقتی که ونوس زیبا وارد سومین خانه پرمشغله شما که مربوط به روابطتان می‌باشد، می‌شود، زندگی عشقی شما نیز در حال پیشرفت کردن و بهتر شدن است. امروز برای شما راحت‌تر است که به جای اینکه با فرد مورد علاقه‌تان در مورد علاقه‌ای که به او دارید صحبت کنید با رفتارتان ثابت کنید که دوستش دارید. ولی نباید از صحبت کردن در مورد عشقی که دارید هراس داشته باشید؛ فقط هر احساسی که دارید به زبان بیاورید.

متولد مهر
: حتی اگر نگران خواسته‌هایت هستی، به خاطر سلامتی‌ات بهتر است که آنها را بیان کنی تا اینکه پیش خودت حفظشان کنی. حتی اگر برخلاف میلت است، یکبار امتحان کن. مواظب باش؛ موقعی که شروع می‌کنی دیگران را در احساسهایت شریک کنی، قطع کردن این روند ممکن است سخت باشد. هرچیزی که به نظر می‌رسد بیشتر اوقات تثبیت شده است را تشویق کن.

متولد آبان
: شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید، چراکه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌کند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افکار و ایده‌های خود را ابراز کنید.

متولد آذر : درگیری و ستیز سختی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند. شما توانایی ذاتی دارید که از گفتگویی که هیچ نفعی برای تان ندارد و فقط باعث آزار شما می شود فرار کنید.

متولد دی : اگرچه شما واقعا نمی‌خواهید امروز وقت و انرژی خود را برای دفاع از عقاید و باورهای خود هدر دهید اما می‌خواهید دیگران بسرعت دیدگاه شما را درک کرده و آنها را قبول کنند. اما این کار آسان نیست به خاطر اینکه ممکن است یک مین زیر سطح زمین پنهان شده باشد. زمانیکه شما نظرات و باورهای کنونی خود را بیان می‌کنید ممکن است بیش از آنکه انتظار داشته باشید از دیگران واکنش احساسی دریافت کنید. الان وقت آن نیست که ثابت کنید چقدر ثابت قدم و سرسخت هستید. برعکس اگر بتوانید در رویکرد خود انعطاف‌پذیر باشد می‌توانید همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید.

متولد بهمن : شما امروز سعی می‌کنید که خیلی ایده آلیست باشید، اما واقع بین بودن برای شما کار سختی است. ارتباط برقرار کردن نیز کمی برایتان سخت شده است، چرا که افکارتان هنوز برای خودتان تعریف نشده است. اگرچه این مانع رویاپردازی شما نمی‌شود، اما باعث می‌شود نتوانید دیگران را در افکارتان سهیم کنید. پس حالا در حالیکه تجربیات‌تان را برای خود نگه می‌دارید کمتر حرف بزنید. بیشتر به جایی که رویاهاتان شما را با خودشان می‌بردند توجه کنید.

متولد اسفند : امروز در حالیکه ذهن تان تمرکز خود را از دست می دهد و هر لحظه افکارتان تغییر می کند برای تان سخت است که بخواهید روی کاری مسلط شوید . با وجوداینکه تمام اطلاعات مورد نیازی که برای انجام دادن آن لازم است را در اختیار دارید ممکن است به تصمیمی که الان می گیرید اعتماد نداشته باشید . زیاد در پی این نباشید که سعی کنید به سئوالات همه انسان های دور و برتان پاسخ دهید. فقط در قبال بهترین توانایی هایتان واکنش نشان دهید و بعد آماده باشید که حرکت کنید.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: