کد خبر: ۷۴۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۲۷
کشورهای تحریم کننده قطر دو نهاد "اتحادیه جهانی علمای مسلمان" و "شورای بین المللی اسلامی" (مساع) و ۱۱ نفر را به فهرست تروریستی خود افزودند.
درج نام دو نهاد و ۱۱ تن در به گزارش خبرداغ ، 4کشور تحریم کننده قطر که شامل عربستان، مصر، امارات و بحرین می‌شود،  اعلام کردند که در راستای تلاش برای مبارزه با تروریسم، نام اتحادیه جهانی علمای مسلمان، شورای بین‌المللی اسلامی و ۱۱ نفر دیگر را به لیست  تروریستی خود اضافه کرده‌اند.

این کشورها مدعی شدند: این نهادها در پوشش اسلامی اقدامات تروریستی انجام داده و این ۱۱ نفر نیز با دریافت کمک‌های مستقیم از قطر به عملیات مختلف تروریستی دست زده‌اند. دوحه به این افراد گذرنامه قطری داده و برای تسهیل فعالیت‌هایشان آنها را در نهادهایی به ظاهر خیریه بکار گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، این کشورها تاکید کردند که مقام‌های قطری همچنان به حمایت و پناه دادن و کمک مالی به تروریسم و تشویق افراطی‌گری و نفرت‌پراکنی ادامه می‌دهد و اقداماتی برای متوقف ساختن فعالیت‌های تروریستی صورت نداده‌ است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: