کد خبر: ۷۴۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۱۴۵
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد:در حال ارسال کانکس به مناطق زلزله‌زده هستیم. امیدوارم از روز شنبه کلاس‌ها تشکیل شود اما روحیه مردم خیلی برای این کار آماده نیست که امیدواریم با راه‌اندازی کلاس‌های درس امید و نشاط به این مناطق بازگردد.
امیدوارم از روز شنبه کلاس‌ها در مناطق زلزله‌زده تشکیل شود/ درمان روانی دانش‌آموزان آسیب‌دیده در حال انجام است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه کنگره مجمع فرهنگیان ایران اسلامی درباره نوسازی مدارس آسیب‌دیده از زلزله گفت: نوسازی را شروع کردیم و از روز شنبه در مدارسی که امکان استفاده است، کلاس‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: می‌دانید که در برخی از مدارس، مردمی که از زلزله آسیب دیده‌اند اسکان پیدا کرده‌اند و چادر زده‌اند که امکان استفاده از آنها نیست.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: البته در حال ارسال کانکس به این مناطق هستیم. امیدوارم از روز شنبه کلاس‌ها تشکیل شود اما روحیه مردم خیلی برای این کار آماده نیست که امیدواریم با راه‌اندازی کلاس‌های درس امید و نشاط بازگردد.

بطحایی درباره اقدامات روان پزشکی برای دانش آموزان گفت: در خصوص بحث اقدامات روان‌شناسی باید بگویم گروهایی به منطقه اعزام شده‌اند و کارهای درمانی در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: