کد خبر: ۷۴۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۴
معاون وزیر علوم با بیان اینکه ما در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم و آموزش عالی نیازمند تفکر جدید در مدیریت است، گفت: شرایط ما در مدیریت دانشگاه فرق کرده و مشکلات و چالش‌های جدیدی بوجود آمده است که باید به آن توجه شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مجتبی صدیقی در کنگره انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها ضمن تبریک اعیاد ربیع‌الاول و میلاد رسول اکرم گفت: انجمن اسلامی مدرسین با طول عمری بیش از 30 سال است که انشاءالله تلاشش روز افزون شود و ادامه یابد. امیدواریم روحیه جوانگرایی که در این مجموعه شروع شده ادامه یابد.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه ما در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم و آموزش عالی نیازمند تفکر جدید در مدیریت است، گفت:  شرایط ما در مدیریت دانشگاه فرق کرده و مشکلات و چالش‌های جدیدی بوجود آمده است که باید به آن توجه شود.

وی افزود: امروزه بحث ارتباط صنعت با دانشگاه و تبدیل ایده به صنعت مطرح است که باید در این فضا شکل بگیرد. باید دید آیا دانشگاه‌ها باید به بودجه محدود دولتی متکی باشند؟ آن هم بودجه‌ای که هر آن ممکن است کم شود.

صدیقی تاکید کرد: باید بررسی شود که نحوه برخورد با توسعه کمی به چه شکل باید باشد؛ نحوه پذیرش دانشجوی دکتری آیا درست است که بدون توجه به نیاز جامعه دانشجوی دکتری می‌پذیریم؟ آسیب‌های اجتماعی دانشگاه و نحوه برخورد با آنها باید بررسی شود باید دید آیا وجود تشکل‌های دانشجویی همه وظیفه ماست؟

وی با طرح این سوال که جذب اساتید با روش گذشته آیا درست است یا خیر یا احتیاج به تغییر دارد، تشریح کرد: ما توقع فکر، ایده و اندیشه داریم. انجمن اسلامی مدرسین حضور جدی‌تری داشته باشد حضور جدی انجمن در وقایعی مانند انتخاب وزیر لازم است. ما آماده پذیرش نقطه نظرات شما هستیم و انشاءالله به این وسیله ضعف‌ها و دلخوری از بین برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: