کد خبر: ۷۴۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۲۱۹
دبیرکل حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت: قانون اساسی را محکم‌ترین سند برای حقوق شهروندی و حق دادخواهی عادلانه می‌دانیم.
قانون اساسی را محکم‌ترین سند حقوق شهروندی می‌دانیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فرج کمیجانی در کنگره سراسری حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با اشاره به زلزله غرب کشور گفت: وقوع زلزله کرمانشاه قلب همه ملت ایران را جریحه‌دار کرد، امیدواریم دستگاه‌های ذی ربط با کمک‌های به موقع و درست از بار غم آنان بکاهند.

وی ادامه داد: بنای تاسیس حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در سال ۱۳۸۰ به عنوان یک تشکل اصلاح‌طلب به همت جمعی از فرهنگیان فرهیخته با رعایت تمامی قوانین و چارچوب کشور شکل گرفت.

دبیرکل حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با بیان اینکه ما در طول سال‌های فعالیت خود در کنار جریان اصلاحات بودیم، عنوان کرد: در این ۱۶ سالی که از عمر حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی می‌گذرد، همواره در کنار جریان اصلاحات حضور فعال داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: ما در حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی معتقدیم که حق تعیین سرنوشت جزء اولین مطالبات مردمی است. بیش از یک قرن از این مطالبه‌خواهی می‌گذرد اما همچنان در این زمینه افتان و خیزان عمل می‌کنیم.

کمیجانی با بیان این که انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی شکل گرفت و ۸ سال پایمردی مردم ایران در دفاع از کیان ملی کشور را نباید فراموش کنیم، گفت: لازم است که یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: قانون اساسی را محکم‌ترین سند برای حقوق شهروندی و حق دادخواهی عادلانه می‌دانیم.

دبیر کل حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی تاکید کرد: ما اصل ولایت فقیه را قاطعانه قبول داریم و بر این باوریم که دفاع از تمامیت کشور بر گردن همه افراد است. آزادی همزاد و گوهر صدف انقلاب اسلامی است. افراط‌گرایی در گفتار و کردار و همچنین ترویج آن باعث به وجود آمدن ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: