کد خبر: ۷۴۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۷۰۴
فال روزانه پنجشنبه 2 آذر 1396
متولد فروردین : حتی اگر برقرار کردن رابطه‌ای عاشقانه برایتان امکان پذیر نیست، وقت کافی دارید تا افرادی را که شگفت‌انگیز هستند شناسایی کنید. به خاطر وجود افرادی که زمانشان را با آموزش دادن موضوعات حیاتی به شما در زمانی که شما به آنها نیاز دارید می‌گذرانند، شما از نظر روحی غنی‌تر از دیگران هستید. حالا شما در حالیکه از دوستانتان قدردانی می‌کنید، رویه‌تان را تغییر داده‌اید و می‌خواهید با شریک کردن دیگران در دانش خود به آنها یاری برسانید.

متولد اردیبهشت
: راه حل و فعالیت‌های تازه‌ای به ذهن شما وارد شده اند، بهتر است برای انجام تمام ﺁنها یک برنامه زمان بندی شده طولانی مدتی را داشته باشید زیرا تک تک برنامه‌هایی را که در ذهن می‌پرورانید در ﺁینده جواب‌های قطعی را به شما خواهند داد.قبل از شروع این کارها انرژی لازم را در خود بیدار کنید و سپس برای شروع کار پیش بروید.البته اکر با فرد معتمدی نیز مشورت کنید باعث می‌شود هر چه سریعتر به اهداف تان دست پیدا کنید.

متولد خرداد
: انعطاف پذیر بودن به شما کمک می‌کند تا امروز از پس مشکلات به خوبی برآیید، اما در واقع هر چه از روز می‌گذرد می‌بینید این کار برایتان سخت‌تر و سختتر می‌شود. ممکن است در یک موقعیت یک روش راه چاره باشد اما همان روش در موقعیت دیگری به کار نیاید. اگر اوضاع آن طور که دوست داشتید پیش نرفت، نگران نشوید. صبر کنید تا زمان شما را در حل این مشکل راهنمایی کند.

متولد تیر
: جاه طلبی زیاد ممکن است امروز کار دست تان دهد به خاطر اینکه شما در وضعیت پیچیده‌ای کار می‌کنید و نمی‌توانید به اهداف تان برسید. ممکن است بخواهید بیشتر از توان تان کار انجام دهید و از کاری که الان دارید انجام می‌دهید خشنود نیستید حتی اگر دیگران شما را تحسین کنند. اگر بتوانید از این انتظارات غیرواقعی خود دست بکشید احساس بهتری در رابطه با خودتان خواهید داشت و بهره‌وری‌تان نیز بالاتر خواهد رفت.

متولد مرداد
: امروز کارهای بی شماری در محل کار و یا در رابطه با خانواده و یا دوستان تان دارید ولی نیازی نیست که زیادی سعی و تلاش کنید. همه این مسائل بوسیله تاثیر مثبتی که بازگشت ماه به یازدهمین خانه از روابط اجتماعی شما دارد حل خواهد شد. و این ماه قدرتمند فشارو استرسی که این روزها بر روی شما بوده است را کاهش داده و شما را آرام می کند. مهم نیست که الان شما چه احساسی دارید؛ فقط در جهت وظایف حرفه ای خود گام برداشته و آنها را جدی بگیرید و بعد هر آنچه در توان تان است را برای بهتر انجام دادن آن بکار گیرید.

متولد شهریور
: اگر شما در طول هفته بیشتر از آن حدی که خودتان می‌خواسته‌اید کار کرده باشید، در آخر هفته به دنبال فرصتی برای استراحت کردن می‌گردید. متأسفانه وظایف شما همه بخشهای زندگی شما را تحت پوشش قرار می‌دهند. شما مجبورید که به قولهایی که داده‌اید عمل کنید، اما خوشبختانه در حالیکه ونوس وارد نهمین خانه شما می‌شود شما قادر خواهید شد وقت خالی برای تفریح کردن پیدا کنید. همه توجه‌تان را صرف تفریح کردن نکنید، برای اینکه هنوز کارهایی برای انجام دادن دارید.

متولد مهر
: امروز ماه در چهارمین خانه شما قرار گرفته است و شما را ترغیب می‌کند که به عمق مطالبی توجه کنید که اخیراً باعث ناراحتی شما شده‌اند. شما می‌ترسید تفکرات خود را با دیگران در میان بگذارید، اما اگر یک بار این کار بکنید متوجه خواهید شد که این کار آنقدر هم فکر می‌کردید بد نیست. از بحث‌های مهم دوری نکنید برای اینکه تغییراتی که ایجاد می‌شود بیشتر از آن چیزی که شما فکر می‌کردید نتایج مثبتی برای شما در پی دارد.

متولد آبان
: شما امروز احساس شکست‌ناپذیر بودن می‌کنید، اما خوش بین بودن بی‌حساب زیاد به کارتان نخواهد آمد. از سوی دیگر، داشتن اعتقادی سالم کافی است تا شک و تردید شما از بین رفته و دوباره به سمت آرزوهای‌تان حرکت کنید. به خاطر داشته باشید، اکنون که عطارد به عقب برگشته است انتظار می‌رود که تأخیر در رسیدن به آرزوهایتان به وجود آید بنابراین شما نباید با شرایط موجود بجنگید.

متولد آذر
: شما امروز بین ایده‌های بلند پروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید از هفته جدیدی که پیش رو دارید لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

متولد دی
: درحالیكه ذهن شما پر از ایده‌های خلاقانه و تصورات خیالی می‌شود و آنها به اندازه ونوس كه در خانه پنجم شما همتراز با اورنوس، ستاره بخت شما، قرار دارد مطبوع هستند، امروز می‌تواند روزی كاملاً هیجان انگیز باشد. اگر شما به استراحت نیاز دارید، فكرتان را با دیدن فیلمی تخیلی یا خواندن كتاب كلاسیكی عشقی تغذیه كنید. به یاد داشته باشید به حقیقت پیوستن رویاهایتان بسیار رضایت بخش خواهد بود.

متولد بهمن : امروز بیشتر از همیشه مایل هستید که دوستان تان همراهی تان کنید. در حقیقت الان برای شما بسیار راحت است که برنامه تان را کنار بگذارید و طبق نظراتی که دیگران به شما پیشنهاد می کنند عمل کنید. اما شما بهتر است برای خود روشن کنید که دیگران کجای قضیه قرار دارند. اگر این کار را نکنید؛ ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود و دیگر مایل نباشید که شخص دیگری برای آینده تان تصمیم بگیرد.

متولد اسفند
: امروز می‌خواهید کاری را برای اولین بار انجام دهید و برای همین مشتاق ولی نگران هستید. شما ترجیح می‌دهید که درباره موقعیت کنونی بیشتر بدانید و فکر می‌کنید این کار به شما قوت قلب لازم را خواهد داد. اگر زمان کافی داشته باشید دوست دارید که برای این مسئولیت و ماموریت،‌ مهارت‌هایی را که لازم دارید یاد گرفته و تمرین کنید. اما زمان کافی برای این کار ندارید. با ترس‌هایتان مواجهه شوید و تا جایی که امکان دارد از روی ترتیب و به قاعده جلو بروید.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: