کد خبر: ۷۴۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۴۸۳
با حکم دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، رضا خسروی به ریاست مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک منصوب شد.
رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران منصوب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، حسین بارانی معاون منابع انسانی بانک در جلسه معارفه و اعطای این حکم انتصاب با بیان این که اگرچه بانک ملی ایران یک موسسه مالی و اقتصادی است، اما مسائل معنوی و ارزشی جایگاه والایی در آن دارد، گفت: مدیریت و کارکنان بانک به این مسائل توجه ویژه دارند و آنها را در اولویت های کاری خود قرار داده اند.

وی افزود: توجه به ایثارگران و حقی که آنها به گردن همه ما دارند، در راس فعالیت های بانک است و همواره سعی بر این بوده که به خواسته های خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به صورت ویژه توجه شود.

بارانی با تاکید بر این که بانک ملی ایران به منظور ساماندهی، سرعت دادن و بهبود بخشیدن خدمت رسانی به ایثارگران و جانبازان مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک را ایجاد کرده است، اظهار کرد: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، خلاء چنین مرکزی را در بانک احساس و بر تاسیس آن اصرار کردند تا امور این بخش بهتر پیش برود.

رضا خسروی رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران نیز در این مراسم با تبریک پیروزی رزمندگان اسلام بر تکفیری های داعش، تاکید کرد: امنیت امروز کشور، مدیون خون شهدا و رشادت های جانبازان و ایثارگران است و ما امیدواریم ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنها در بانک روز به روز بهتر شود.

گفتنی است در این جلسه، محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی و مهدی لطیفی رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران نیز حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: