کد خبر: ۷۴۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۶۱
به مناسبت فرارسیدن دهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران و انجام يکدهه خدمات بانکداري اسلامي در بستر قرض الحسنه، طرح بخشودگي جرائم تاخير تسهيلات از تاريخ اول آذر ماه سال ۹۶ به مدت يک ماه در شعب اين بانك اجرايي مي شود.
طرح بخشودگی جرائم تاخیر تسهیلات اعطایي بانک قرض الحسنه مهر ايرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این طرح با هدف تشویق مشتريان بدهکار به پرداخت بدهي و اهتمام در وصول مطالبات غير جاري در شعب سراسر کشور اين بانک كليد خورد تا با بازگشت منابع حاصل از طريق وصول مطالبات و تخصيص آن به پرداخت مجدد تسهيلات قرض الحسنه به منظور مساعدت در امر توليد و اشتغال موجبات رونق اقتصادي كشور در سال جاري فراهم گردد.
براین اساس کلیه بدهکارانی که بدهی آنان در سرفصل مطالبات غير جاري بوده و تا کنون نسبت به تسويه آن اقدام ننموده اند، در صورت واريز اصل و كارمزد متعلقه به صورت يكجا و تسويه كامل بدهي در بازه زماني مذكور،  مورد بخشودگي جرائم تاخير تسهيلات مربوطه قرار مي گيرند.
شایان ذکر است، وصول مطالبات بانکی کلیدی براي بازشدن قفل توليد، اشتغال و رونق اقتصادي در کشور است و با بازگشت منابع تسهيلات پرداخت شده، بانك‌ها مي‌توانند با اعطاي وام هاي جديد و تامين سرمايه در گردش واحدهاي توليدي نقش به سزايي در رونق اقتصادي، بهبود عملكرد كاركنان، ارتقاء معيشت، سلامت و درمان و انجام مسئوليت هاي اجتماعي داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: